голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Колата когато е прекъсвала ,студена ли е била?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
когато е студена и топла го прави този проблем,снощи се прибирах по околовръстното и реших да е настъпя на 100 км. пак прекъсна на по малки обороти(около 2500 някъде бяха) повторих на 110 отново
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
по първият въпрос
по вторият въпрос
(както колегата се е досетил, маслото ти е било твърде гъсто и е останала с отворен клапан )

по вторият въпрос

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми.
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач

- iavor89
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
- Автомобил: Golf AFN
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор. 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Току що се връщам от един сервиз на бош,закачихме я на компютъра и след десетки проблеми които ми изброи ,че може да е в крайна сметка установиха ,че турбото надува прекалено много ,превишено налягане .Клапанчето което регулира това работило ,това клапанче в което влизат вакуум маркучите ,оставих колата там и ми казаха ,че имало някакво лостче на лопатките което било зацапано или блокирало и ще пробват да го раздвижат,но дали е от това не знае на 100 процента ,ще видим утре като си я взема..
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
chavetoo написа:Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми.
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач
Точно тоя клапан на помпата прави проблем - задържа понякога. С гъсто масло - по-лесно. Имах тия дертове, смених помпата - проблема не се е повторил след това. А относно хода - достатъчно е да се отвори с малко и да нямаш налягане в цилиндрите. Относно хода на повдигача - достатъчно, за да чукат в буталата. При мен се чуваха

iavor89 написа:Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор.
Разлика има, ама само на ниски обороти. Като е топло маслото е по-"тънко". Като е по-тънко дебита на помпата не смогва и на ниски обороти налягането пада. Обаче максималното налягане ще е същото както и с топло, и със студено масло. Това разбира се ако работи правилно клапана на помпата

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
оказа се че е от това лостче на лопатките на турбото не ми говори много това не го разбирам ,но колата върви повече от преди ,но ми откриха др. проблем бая е омаслено турбото и е тръгнало да издава багажа ,казаха ми че ако турбото засмучело масло и се смесело с дизела колата щяла да се исфорсира и нямало гасене дори и махнеш ключа и се пръскал мотора,ако съм успеел на скорост с натисната спирачка да е изгася е добре .от там отидох в друг сервиз само за турбото казах си им аз проблема ,те ми отговориха че щом не гиби масло да си е карам а колата наистина не губи масло ,може да е мн.малко в рамките за дизел ,сега незнам на кои да вярвам 

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Вала на турбината има ли "луфт" ,радиален се допуска лек, но аксиален-не! Омасляването може да не е от турбината ( тя да е причината)
Може друг да е проблема- примерно клапан картерна вентилация.

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
сега пък започна да пуши при по високи обороти нормално ли е това?
- adelante
- Мнения: 51
- Регистриран на: Нед 01 авг 2010 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Колеги, какво стана с проблема, че и аз го имам същия проблем ,на същия двигател ( 1.9TDI 110hp AHF) ?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: krichim
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
ico_1986 написа:Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
колеги някакви новини по темата че и аз съм със същия проблем (1.9ТДИ AHF 110cv)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта