
Става въпрос за TDI 1Z!
Golf_Diesel_ написа:Темата я пуснах, защото колата ми се струваше доста тромава вече, но не очаквах че имам проблем.Оказа се че Н75 не работи коректно.От миналото лято до сега съм сменил 3 клапана Н75, единия от които е чисто нов.Във вакумните маркучи има доста масло и явно то е проблема за бързото скапване на клапана.Според мен масло не би трябвало да има, поне да не идва от картерните газове.Това означава ли че турбото ми си заминава и пуска масло навсякъде, където можеНе ми е проблем да изарам картернтие газове да духат навън, но не мисля че те са главния проблем за зацапването, защото ако наистина цапаха толкова завода нямаше да ги направи да духат преди турбото.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта