1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 25 мар 2013 12:15


Интересувам се може ли да се променят стоийностите на двигатела чрез Ваг-кома, така че да се засили леко двигателя :question
Става въпрос за TDI 1Z!




stankovraca
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
Автомобил: Skoda Superb MK3
Двигател: 20TDI 2018
Местоположение: BG

Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот stankovraca » Пон 25 мар 2013 18:23


Колега, за такова нещо не се ли ползваха чиповете icon_idea


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот ventotdi » Пон 25 мар 2013 21:21


Каквото и да направиш ще е не коректно ,защото всичко ще излезе от картите си. Сещам се за един вариянт сега и той е да си намалиш милиграмите на празен ход на загрял мотор без консулматори примерно на 2 милиграма. В добавка изолирай ЕГР-а и извади картерните изпарения на вън . Премахни катализатора,ако имаш такъв. Ето ти повдигане на мощноста за без пари. Не е лошо да си сменяш често въздушния вилтър. След тази манипулации съм сигурен ,че ще усетиш разлика.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Freakylol » Пон 25 мар 2013 21:24


Даже и ще вземеш пари като си махнеш катализатора :mhihi

П.С. сложи 1 чип и махни ЕГР и не се занимавай с глупости. :th_up


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 25 мар 2013 23:22


ЕГР-а съм го затапил отдавна, карализатора и него го няма, филтрите ги сменяма редовно, а картерните газове до скоро ги бях извел навън, но ми миришеше в купето от време на време и пак си ги сложих където им е мясото, но разлика не усетих.


adziski
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот adziski » Вто 26 мар 2013 1:34


На собствен риск може да промениш стойностите на Fuel Quantity Adjuster 2/2.2мг ; MAF 290 или 295(почисти го първо) и Ignition Timing графика да е над зелената линия (80-90).Не очаквай кой знае какво.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 27 мар 2013 12:00


Темата я пуснах, защото колата ми се струваше доста тромава вече, но не очаквах че имам проблем.Оказа се че Н75 не работи коректно.От миналото лято до сега съм сменил 3 клапана Н75, единия от които е чисто нов.Във вакумните маркучи има доста масло и явно то е проблема за бързото скапване на клапана.Според мен масло не би трябвало да има, поне да не идва от картерните газове.Това означава ли че турбото ми си заминава и пуска масло навсякъде, където може :question Не ми е проблем да изарам картернтие газове да духат навън, но не мисля че те са главния проблем за зацапването, защото ако наистина цапаха толкова завода нямаше да ги направи да духат преди турбото.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Juiced » Сря 27 мар 2013 15:14


Golf_Diesel_ написа:Темата я пуснах, защото колата ми се струваше доста тромава вече, но не очаквах че имам проблем.Оказа се че Н75 не работи коректно.От миналото лято до сега съм сменил 3 клапана Н75, единия от които е чисто нов.Във вакумните маркучи има доста масло и явно то е проблема за бързото скапване на клапана.Според мен масло не би трябвало да има, поне да не идва от картерните газове.Това означава ли че турбото ми си заминава и пуска масло навсякъде, където може :question Не ми е проблем да изарам картернтие газове да духат навън, но не мисля че те са главния проблем за зацапването, защото ако наистина цапаха толкова завода нямаше да ги направи да духат преди турбото.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.

Колега виж си вакум помпата щом имаш масло в маркучите.Някое уплътнение си е заминало и пропуска масло в помпата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот samo_pechka » Сря 27 мар 2013 18:02


Не схванах каква връзка има тук вакуум помпата :exclaim турбото се управлява с "налягане" , а не с вакуум в посочения случай/кола/турбина.Малко е грешно да им казваме "вакуумни" на маркучетата ,щот там вакуум няма ( говоря спец. за клапан Н75 в посочения случай) ,схема на свързване
a398jettatdipressurevac.jpg

Към колегата с проблема : турбината може и да е "тръгнала" , но преди това си смени клапана за картерните изпарения (онова в дясно на капака на главата). Може той да е мизерника.
Не съм си мислил дали няма начин да се сложи филтър-подходящ м/у Н75 и маркучето, дето влиза в самия клапан.Няма начин да няма нещо подходящо , но ...в момента не ми "щраква" от какво :redface

Последна промяна от samo_pechka на Сря 27 мар 2013 18:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 27 мар 2013 18:05


Този филтър на картернтие газове го сменях преди месец и нещо, може би не е той причинителя за това масло във вакумите.Аз Н75 ще го сменя, но проблема е че след 4-5 месеца ще трябва да го хвърля отново.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот samo_pechka » Сря 27 мар 2013 18:09


Състоянието на мотора как е, надува ли през щеката,разход масло ? Турбината? Помисли и за моя вариант за пригаждане на някакво филтърче...


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 27 мар 2013 18:11


През щеката си духа, ама не мога да преценя дали е нормално, разхода на масло миналото лято беше литър на 10000, но зимата гори към 2л, но според мен това е нормално, защото карам колата студена.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот samo_pechka » Сря 27 мар 2013 18:36


То от щеката...не трябва да духа :neutral или едва да е айде ...инак литър на 10к лятото не е много , но тези 2л зимата..как го засече? Щот' едва ли си минал толкоз км... Нещо за гумички клапани да споделиш? Скоро да си ги сменял или? Остана кат' се стопли да провериш за луфтове турбинката .


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 27 мар 2013 19:42


ЩЕ го проверя, а иначе двигателя не е отварян, откакто колата е в мене, тоест вече 70000.Преди това кога са го правили и дали изобщо са го правили нямам представа.Предполагам гумичките и ще са за смяна, но за сега нямам намерение да го бутам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 33 госта