Здравейте колеги, проблема с голфчето е следния. При първоночално стартиране на двигателя пуши син пушек(сурова нафта), пушека не изчезва при затопляне на двигатела и при завишаване на оборотите винаги го има и е доста. Когато е студен двигатела има леко претрисане на мотора, но след 4-5 мин. изчезва. Проверил съм дюзите добре са центровката и тя е точна пробвах с по-голям аванс същата работа.
Дано някой да има идея какво може да е, че аз вече се изчерпах. Предварително благодаря.



Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Виж си турбината.Разкачи отдала маркучите и виж колко е луфта на оста на турбината аксиален и радиален.
На първа време преди да я провериш не е ръчкай много колата за да не стане беля.
На първа време преди да я провериш не е ръчкай много колата за да не стане беля.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Разстрисането на мотора при палене и лошото изгаряне на нафтата на студен мотор няма нищо общо с турбината, а и щом няма ефект от по-голям аванс е сигурно, че става въпрос за бедна смес. Това е често срещано при моторите с роторна помпа Евро 3 стандарт.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Привет колега,според може да е ГНП(до колкото не се лъжа де).
Най добре отиди на стенд да ти проверят ГНП-то защото студената нафта е със по-голяма плътност от топлата ГНП-то не може да направи нужното налягане.
Или имаш износен елемент на помпата,или елемента или дюзите се сменят.Според мене е това
П.С. ако греша моля да бъда извенен
Най добре отиди на стенд да ти проверят ГНП-то защото студената нафта е със по-голяма плътност от топлата ГНП-то не може да направи нужното налягане.
Или имаш износен елемент на помпата,или елемента или дюзите се сменят.Според мене е това
П.С. ако греша моля да бъда извенен

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Има логика колега и аз взех да се съмнявам в ГНП-то доста странен е проблема
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Човек лятото няма да ти тресе и няма да виждаш пушек отзад,немога да ви разбера 15 годишен мотор стой на минус 10градуса цяла нощ,палиш го сутринта и тресе,ами незнам какво да прави,можеби ако е бензин няма да тресе толкоз,просто е студено човек,а и ако си с така препоръчваното от колеги 10-40 масло,така ще е.....Като се затопли времето всичко ще се оправи,в тея студове всеки пуши.... 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Със сигурност има износване на елемента и от там по-бедната смес, но има износване и на мотора и съответно той "иска" по-богата смес. На стенд обаче няма как да се хване това, нито да се разбере колко точно не му стига. Каквото се вижда на ВАГ-КОМ долу горе същото и на стенд. Трябва да се настрои помпата в комбинация с настройки от ВАГ-КОМ и ще караш още поне 100 000 км. без трудно палене и лошо изгоряла нафта.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Колеги днес пак го слушах как работи, значи отзад на ауспуха "преплува" явно има цилиндър с ниска компресия и бърка работата и след като затопли се оправя.
Някой знае ли дали има авансатор който да се задейства когато е студен мотора, чудя се да не би да има подобно нещо и да не работи.
Някой знае ли дали има авансатор който да се задейства когато е студен мотора, чудя се да не би да има подобно нещо и да не работи.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
И аз карам ASV мотор, само че на Леон. Сутрин и при мен двг. си мени оборотите. Не е от съединителя. Забелязах, че като я изфорсирам до 2 хил. оборота примерно и отпусна се успокоява за малко и после пак почва да играе. Също така мисля, че има нещо общо с ЕГР-а - докато работи оборотите са стабилни, като изключи започват да се сменят и така докато позагрее до 50-60 градуса. Ако намериш проблема пиши.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
tdi_20yare написа:Човек лятото няма да ти тресе и няма да виждаш пушек отзад,немога да ви разбера 15 годишен мотор стой на минус 10градуса цяла нощ,палиш го сутринта и тресе,ами незнам какво да прави,можеби ако е бензин няма да тресе толкоз,просто е студено човек,а и ако си с така препоръчваното от колеги 10-40 масло,така ще е.....Като се затопли времето всичко ще се оправи,в тея студове всеки пуши....
Колега,съгласен съм с тебе за зимно време че двигателя тресе,но след като загрее ??

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Понеже никой не обръща внимание на това което съм написал, спирам да пиша по темата, но си знайте, че изобщо не е нормално да претриса мотора при паленето нито студен нито топъл! Ако е - 25 и нафтата е почнала да замръзва да, но на температури от порядъка на -10 - 15 при компресия в нормите и работещи свещи трябва да си заковава оборотите на празен ход веднага.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Е на -10-15 ги заковава ама на 1100 оборота като за начало,после оборотите падат леко и мотора леко си променя звука,какво толкова търсите под вола теле незнам..Вместо да си карка колата,човека иска да му вземат излишни пари,ами да прави основен тогава,щото мотора е над 300-400хил. и искаме да не пуши,да не трака,и се престараваме с грижовността.... 

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
vaico написа:Има логика колега и аз взех да се съмнявам в ГНП-то доста странен е проблема
Виж си ГНП-то колега!Дори и 20год.да е не трябва да пуши синьо!
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Колега,ако някакъв напредък драскай 

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем
Колоеги взех решение така да го карам няма смисъл само да наливам пари. Благодаря ви за съветите до скоро. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта