Вече 15000км карам Т4 2,4дизел със светнала лампа на маслото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Вече 15000км карам Т4 2,4дизел със светнала лампа на маслото

Мнениеот Б100 » Вто 31 юли 2007 21:01


Вече 15000км карам Т4 2,4дизел със светнала лампа на маслото .Купих го миналата година от Германия.Още там ми светна лампата на маслото и не само тя ми вгорчи живота а и един зумер ритмично се опитваше да ми унищожи нервната система.След консултации с тамошни специалисти се реши че проблема е електрически, но аз все пак му смених маслото в сервиз и смело потеглих за Бг.Tук му купих нови датчици и отново му смених маслото с по висок вискозитет- Лики Моли 20w40.Проблема си остана.Междувременно установих че са ми дали не каквито трябва датчици.Това ме заблуди и така го карах до скоро когато вече му сложих
съответните датчици за налягане се разбра голата истина а именно че налягане в магистралата където са монтирани и датчиците няма.Предприех сваляне на картера,маслена помпа, маслен филтър,охладител на маслото,продухване с 8atm. сгъстен въздух,наливане до горе с газ за горене.За момент се оправи и вдигна 1,5 bar на празен ход и 4 bar при 2500 оборота но за съжаление само за момент.За сведение при филтъра бе измерено налягане на маслената помпа над 6 bar.Буса е 1991г.дизелов двигател тип AAB Колеги, дето се казва помогнете кой с каквото знае по въпроса.Предварително благодаря на тези които евентуално ще се отзоват на моя зов за помощ.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 31 юли 2007 21:35


като отваря картера не свали ли поне по един лагер да видиш как са .аз имах такьв проблем с рено19 дьрпаше вьздух от клапьна на помпата де .


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Вто 31 юли 2007 21:58


Ами просто не се сетихме да погледнем лагерите.Но от друга страна освен чукането на клапаните (повдигачите) което е естествено при липса на масло други шумове по двигателя няма самият двигател е на 300 000 км но работи почти като бензинов т.е. звукът му е доста приятен за слушане.Пали от четвърт ,не пуши въобще, и гърбиците на разпределителния вал изобщо нямаха износване .Абе голям шаш с една дума.Има нещо дето не можем да го хванем.Не мога да разбера как ту вдига налягане ту не вдига и го прави това когато си иска и на студено и на топло и т.н.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 31 юли 2007 22:06


сваляи пак картера .сваляш помпата и я оглеждаш внимателно за демич ,привода ,хладина, и маи ти требе чеинч .и лагерите да видиш бре . :!:


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Сря 01 авг 2007 5:04


не знам ,на мен ми прилича на нещо елементарно например заял клапан но къде да го търся този клапан не знам.Просто да се минат толкова километри със толкова хлабави лагери не ми се струва да е възможно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта