По някога се тресе двигателя яко преди да запали
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
По някога се тресе двигателя яко преди да запали
По някога се тресе двигателя яко преди да запали, направо имам чиството че се блъска в нещо. Прегледах свещите преди 2 седмици, 3 бяха изгорели, смених ги като мислех че е от това и от тогава до днес не ми беше правила така, но днес ми направи същия номер, чудя се да не е от някоя дюза нещо или да не би да са ми изгорели пак свещите, аз на тоз дет ми ги сменя му викам провери дали изключва релето и да не би за това да са изгорели 3-те свещи, а той ми вика то ако не изключва щяха да ти изгорят и 4-те и тъй като много много не разбираше от електр. не ми го замери, та има ли някой идея защо пражи така колата, става въпрас за Голф 3 АFN.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kristian112 написа:Сипи хубава нафта!Филтрите как са?Профилактично диагностика!Провери пак свещи! ако са ОК следва акумулатор,компресия, центровка...... дано няма повече !
Късмет и пиши после като установиш проблема
Компресия надали така изведнъж ще изчезне.Ако имаш читав акомулатор под ръка пробвай с него за да го изключиш-и той е малко вероятно от веднъж да умре.Виж освен свещите пак и центровката да не се е разбил някой лагер на стартера/при мен беше станало така/
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Значи сменял сам всички филтри, ремъци, ролки, масло, само една шайба на динамото трябва да сменя че сутрин леко просвирва докато загрее и майстора нямаше такава и затова не я смених, иначе свещите са Bosh по 25 лв. едната ама то пак не е гаранция цената че не са менте и ся най вероятно ще купя още една, ся първо смятам да изчистя компа и ще видя ко ще стане и после ще видим. Дано не е нещо сериозно, баща ми вика че може да имам накоя "пикаеща дюза".
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
стартера на този ДВГ няма лагери а ВТУЛКИ!!!от стартера неможе да тресе мотора!вземи си виж и тампоните които даржат мотора данеса омекнали вече и да са за смяна!но ако е от тампоните на мотора и ватре в колата ще ти се тресе сичко така че несъм баба ванга и немога да ти дам точен отговор така!и колега рабит тди акумолатора както и доста други части могат да умрат от раз!Rabbit_TDI написа:kristian112 написа:Сипи хубава нафта!Филтрите как са?Профилактично диагностика!Провери пак свещи! ако са ОК следва акумулатор,компресия, центровка...... дано няма повече !
Късмет и пиши после като установиш проблема
Компресия надали така изведнъж ще изчезне.Ако имаш читав акомулатор под ръка пробвай с него за да го изключиш-и той е малко вероятно от веднъж да умре.Виж освен свещите пак и центровката да не се е разбил някой лагер на стартера/при мен беше станало така/
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега на втулките още им викат триещ лагер/лагерите не са само сачмени/,ама тва няма никво значение щото ако е от стартера надали той ще си го оправя сам.Незнам какво разбираш под тресене/щото мчоже да е претрисане от трудно палещ двигател до клатене на колата от избили тампони/,ама на мен като ми биши разбит стартера от влезнали вътре кал и листа при палене колата си "подскачаше".Верно много неща могат да свършат отведнъж ама той ако тръгне по тая логика да проверява колата няма да я оправи един мисиц.Във форума освен да си играем на "баба ванга" друго не можем да направим,въпросат е че колкото по точни описания даде колегата и съответно останалите по точни и вероятни предположения толкова по-бързо ще му се реши проблема.
P.S.Съжалявам ако си ме разбрал погрешно-не искам по никав начин да се заяждам ,но имайъ предвид че тва е форум и повечето хора сме дилетанти без ошлайфан монтйорски език и познания.
P.S.Съжалявам ако си ме разбрал погрешно-не искам по никав начин да се заяждам ,но имайъ предвид че тва е форум и повечето хора сме дилетанти без ошлайфан монтйорски език и познания.
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
свещите мога сам да си ги провера нали, като ги искарам и ги закача на акумулатора, а имали начин без да ги вадя да ги проверя, щото майстора дето ми ги сменя май ми ги проверява без да ги вади, само с едно кабел4е от "+" на акумулатора и допираше до свеща ама какво гледаше без да е изкарал свеща не знам?
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
plamen_at написа:свещите мога сам да си ги провера нали, като ги искарам и ги закача на акумулатора, а имали начин без да ги вадя да ги проверя, щото майстора дето ми ги сменя май ми ги проверява без да ги вади, само с едно кабел4е от "+" на акумулатора и допираше до свеща ама какво гледаше без да е изкарал свеща не знам?
По принцип е възможно като разкачиш шината да ги пробваш на място но не е много сигурно като метод. А майстора предполагам е гледал дали дава искра като докачи кабелчето то друго няма какво да се види

- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Ами май наистина гледаше за искра сега се сещам като ми каза, ама аз ще взема да си изкарам вси4ки една по една и да ги видя пак като ги зака4а на акумулатора, по4ето съм сигорен 4е тази дето не я смених сега е изгоряла и може би за това по някога тресе, а центровката като ми сменяха ремъка я гледаха и беше ОК.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
--винаги 4-ри нови се сменят,нали ти казах.plamen_at написа:Ами май наистина гледаше за искра сега се сещам като ми каза, ама аз ще взема да си изкарам вси4ки една по една и да ги видя пак като ги зака4а на акумулатора, по4ето съм сигорен 4е тази дето не я смених сега е изгоряла и може би за това по някога тресе, а центровката като ми сменяха ремъка я гледаха и беше ОК.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vasko__2 и 114 госта