130 км/ч и остава така-Решено.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
130 км/ч и остава така-Решено.
Преди да съм започнал да се ровя,все пак да събера малко мнения.Значи до 130 км/ч се набира идеално-като влиза в 4000 об/мин. и нагоре,а като стигне 130 =3000 об/мин остава така --не се набира или много бавно,чак след 30-40 сек.
Последна промяна от SMEL на Съб 10 фев 2007 19:02, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
niki7878 написа:Rabbit_TDI написа:ДебитомерИма още една възможност уейст-гейта ама той рязва по рязко.За всеки случей пробвай като махнеш жицата на гейта ако няма разлика във вървежа е той,ама ако има не е той-следователно дебитомер.
Жица---- гейт????? Нещо не разбирам....
В управляващия клапан на уейст-гейта влиза кабел от компа/жица за по кратко/.Махаш кабела/той е с ено щифтче/и пробваш.Ако гейта е читав веднага разбираш щото колата просто спира да движи над 3000-3200 обороти-аз так разбрах ,че не е той.Ако обаче с махнат кабел не осетиш промяна във вървежа значи си е заминал той.Иначе за самия гейт къде е и кво върши има доста писано дори си спомням ,че и Смел разясняваше нещо за него и чи го е сменял.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми много съмнително ,тя от тоци щеше да го прави на всички обороти и може даже и да гасне-пък и грешки щеше да трупа най-малко.Пробвай дебитомера,щото има точно мойте симптоми.Просто тва са си датчици с нагреваема жичка/даже май ги водят консуматив/и им идва времето.Иначе аз обиколих сичките прочути сервизи в софия за да ми кажат колко ми е наред колата щото няма грешки 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
SMEL написа:няма грешки и по ВАГ -всичко е наред,дори до 5200 оборота.Това е странното.Турбото си надува и т.н.Всичко е сменено по принцип-консумативи,маркучи за вакум/SEMPERIT/ и т.н.Не е в оборотите-на 1-ва,2-ра и 3-та до 4500 оборота няма ядове-изобщо не се замисля даже-ускорява като луда.
давай да замерим с колите!на изхода на Варна! как така 30 40 сек. и то само на 5-та? странно ! къде мери на вак ком ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта