130 км/ч и остава така-Решено.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

130 км/ч и остава така-Решено.

Мнениеот SMEL » Пон 05 фев 2007 21:27


Преди да съм започнал да се ровя,все пак да събера малко мнения.Значи до 130 км/ч се набира идеално-като влиза в 4000 об/мин. и нагоре,а като стигне 130 =3000 об/мин остава така --не се набира или много бавно,чак след 30-40 сек.

Последна промяна от SMEL на Съб 10 фев 2007 19:02, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 21:29


Дебитомер :!: Има още една възможност уейст-гейта ама той рязва по рязко.За всеки случей пробвай като махнеш жицата на гейта ако няма разлика във вървежа е той,ама ако има не е той-следователно дебитомер.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 05 фев 2007 21:31


Rabbit_TDI написа:Дебитомер :!: Има още една възможност уейст-гейта ама той рязва по рязко.За всеки случей пробвай като махнеш жицата на гейта ако няма разлика във вървежа е той,ама ако има не е той-следователно дебитомер.


Жица---- гейт????? Нещо не разбирам....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 21:34


niki7878 написа:
Rabbit_TDI написа:Дебитомер :!: Има още една възможност уейст-гейта ама той рязва по рязко.За всеки случей пробвай като махнеш жицата на гейта ако няма разлика във вървежа е той,ама ако има не е той-следователно дебитомер.


Жица---- гейт????? Нещо не разбирам....

В управляващия клапан на уейст-гейта влиза кабел от компа/жица за по кратко/.Махаш кабела/той е с ено щифтче/и пробваш.Ако гейта е читав веднага разбираш щото колата просто спира да движи над 3000-3200 обороти-аз так разбрах ,че не е той.Ако обаче с махнат кабел не осетиш промяна във вървежа значи си е заминал той.Иначе за самия гейт къде е и кво върши има доста писано дори си спомням ,че и Смел разясняваше нещо за него и чи го е сменял.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 05 фев 2007 21:37


няма грешки и по ВАГ -всичко е наред,дори до 5200 оборота.Това е странното.Турбото си надува и т.н.Всичко е сменено по принцип-консумативи,маркучи за вакум/SEMPERIT/ и т.н.Не е в оборотите-на 1-ва,2-ра и 3-та до 4500 оборота няма ядове-изобщо не се замисля даже-ускорява като луда.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 21:40


Именно де дебитомера не дава грешка в компа :lol: :cry: Теста е на стойности.Качваш я на ВАГ-Ком-а пускаш да мери стойности на дебитомера гр./........На 3та на пълна газ по леко нагорнище/за да не подскачат обортите/трябва да даде 850 единици/моя дава 600-650/.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 05 фев 2007 21:45


ще опитам,но дали може да е от тоци,единия кабел на динамото нещо е прецакан и от време на време не зарежда,и слизам да го намествам-все не ми се сваля динамо за да го оправя.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 05 фев 2007 21:47


Сега разбра ли защо питам коя е жицата на гейта, опитвайте се да бъдете максимално конкретни и изчерпателни. Не се заяждам а просто ви моля....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 21:48


Ми много съмнително ,тя от тоци щеше да го прави на всички обороти и може даже и да гасне-пък и грешки щеше да трупа най-малко.Пробвай дебитомера,щото има точно мойте симптоми.Просто тва са си датчици с нагреваема жичка/даже май ги водят консуматив/и им идва времето.Иначе аз обиколих сичките прочути сервизи в софия за да ми кажат колко ми е наред колата щото няма грешки :cry:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 21:50


niki7878 написа:Сега разбра ли защо питам коя е жицата на гейта, опитвайте се да бъдете максимално конкретни и изчерпателни. Не се заяждам а просто ви моля....

Да бе разбрах те ама не етолкова лесно да се обясни-за тоя гейт и проверката има цяла тема-то отварянето на щифта е цял героизъм :oops:


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пон 05 фев 2007 23:03


На мен ми беше станало същото и смених соленоидния клапан който управлява уист гейта


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 23:06


Именно за него говорих в теста с кабела/жицата/ :wink: Ама Смел казваше че го е сменял,а и не му излиза грешка на компа :?


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пон 05 фев 2007 23:18


Значи описаните симптоми са същити който имах аз и смених клапана и се оправи,разбрах че е заминал като пуснах VAG-Scope и не помня на кой канал май на 11 и там даваше Actual и request боост по това може да разбереш дали ти работи като хората клапана,даже имам скреен шотове мога да ви ги пратя.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 06 фев 2007 0:40


дебиметър за смяна


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 06 фев 2007 0:45


SMEL написа:няма грешки и по ВАГ -всичко е наред,дори до 5200 оборота.Това е странното.Турбото си надува и т.н.Всичко е сменено по принцип-консумативи,маркучи за вакум/SEMPERIT/ и т.н.Не е в оборотите-на 1-ва,2-ра и 3-та до 4500 оборота няма ядове-изобщо не се замисля даже-ускорява като луда.

давай да замерим с колите!на изхода на Варна! как така 30 40 сек. и то само на 5-та? странно ! къде мери на вак ком ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта