


Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
здр колеги смених си голфа с друг и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим ,но и има синкав пушек при задържане на определени обороти примерно давам я към 2500 оборота и и всичко е ок но след 5 секунди почва да кади синьо иначе при яко форсиране никакъв пушек дори и леко забележим черен дим не се вижда може да я форсираш сякак но задържиш ли определени обороти пуши и като ускорявам колата след 2500-3000 почва да свисти ще кажеш че е спукан някои маркуч и диша през него абе все едно съска колата не пуши нито студена нито топла също така и в движение го няма това пушене само на място като задържиш газта ,и да допълня на място това свистене го няма, само когато колата е в движение тогава се чува.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
pai4one написа:и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим
Как спокойно го каза... кога минава в авариен режим ?? Като я ръчкаш повече от 6 секунди на пълна газ на 3-4-5-та ли ? Това с аварийния режим грам не и харесва на турбината и най-вероятно пренадува зверски... Всяко едно влизане в аварийния я приближава към кофата!
На диагностика закачихте ли я, видяхте ли всички стойности ??
Бръкни в ауспуха отзад с ръка и виж, освен че е черно, дали ще е мазно на допир.. ??
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
PACH написа:Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?
Дюзите как са ?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
KoKu написа:PACH написа:Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?
Дюзите как са ?
Според ваг-кома всичко е ОК, цвета го докарва като дим от масло, не от нафта. Утре ще направя едно клипче да видите.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
kr1sh0 написа:pai4one написа:и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим
Как спокойно го каза... кога минава в авариен режим ?? Като я ръчкаш повече от 6 секунди на пълна газ на 3-4-5-та ли ? Това с аварийния режим грам не и харесва на турбината и най-вероятно пренадува зверски... Всяко едно влизане в аварийния я приближава към кофата!
На диагностика закачихте ли я, видяхте ли всички стойности ??
Бръкни в ауспуха отзад с ръка и виж, освен че е черно, дали ще е мазно на допир.. ??
да колега като я ръчках на баир на горе стигна до 4твърта някъде малко над 140 и заби пушеците са само на място като държа повече от 2500 оборота иначе в движение никакви дори и на място с пълна газ , аз са самото свистене .човека ми подари обд 2 каза само намери си софтуер иначе има къде да я закача не е проблем .
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
Ами закачи я да видиш какви са стойностите и всичко дали е в нормите. Вероятно ти пренадува, щом забива и почваш да караш все едно чист дизел. Най-вероятно ти е зацапана турбината. Карай леко колата и не я ръчкай, докато не я закачиш и не се оправи след това.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
ето снимка на 4 канал!мисля че има голямо закъснение!
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
pai4one написа: пушеците са само на място като държа повече от 2500 оборота иначе в движение никакви дори
Това го обсъждах веднъж в моя тема и човек навътре в нещата каза ,че не е проблем ,просто в софтуера не е заложена такава комбинация /25000 об/мин на място/ и се получава такова пушлявене което го няма ако я режеш до 4000оборота примерно!
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
Това го обсъждах веднъж в моя тема и човек навътре в нещата каза ,че не е проблем ,просто в софтуера не е заложена такава комбинация /25000 об/мин на място/ и се получава такова пушлявене което го няма ако я режеш до 4000оборота примерно![/quote]
благодаря за отговора ,а можеш ли да ми кажеш за това където съм пуснал на 4 ти канал за центровката нормално ли е и дали да бутам помпата понеже гледам на другите колеги показва по 10% а на мой то отива към 67%
благодаря за отговора ,а можеш ли да ми кажеш за това където съм пуснал на 4 ти канал за центровката нормално ли е и дали да бутам помпата понеже гледам на другите колеги показва по 10% а на мой то отива към 67%
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
Сори ама компетентността ми не стига до там да коментирам логове 

-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
Не съм сигурен ама процентите на 4ти канал последната колонка не трябва ли да са ниски стойности (2.8%) при загрял двигател?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане
ако трябва да са надолу данните на 4 ти канал какво трябва да направя ,това което мисля ,че трябва да се врътне помпата на някъде ,ама накъде .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта