Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Asi_60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
Двигател: 2001 .
Местоположение: Триград

Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Asi_60 » Пон 11 фев 2013 8:11


Здравейте всички,днес като форсирах двигателя на празен ход и оборотите стигнаха около 3/4 хиляди и като пуснах рязко педала на газта,се чува нещо като стържене от страната на въздушния филтър. Махнах капака на филтъра и ясно се чува че шума идва от турбото. Двигателя е (ATD 1,9 TDI 101 к.с.PD.)2000 г.
Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да ми пише. :love.vwclub

п.с.Като махнах долния маркуч от вакум клапана №75 стърженето спира.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Stivi » Пон 11 фев 2013 9:15


Ами провери си луфта на оста за да няма неприятна изненада :a045


Asi_60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
Двигател: 2001 .
Местоположение: Триград

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Asi_60 » Пон 11 фев 2013 9:25


Колега,как мога да го проверя, много съм бос с тая техника.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Stivi » Пон 11 фев 2013 9:34


Ами щом не си сигурен какво правиш по-добре посети някой сервиз /по възможност доверен такъв/ където да ти откачат маркуча от турбото и да проверят как е на омасляване и да проверят луфтовете което значи дали колко и много важно НАКЪДЕ се мести оста като особено опасно е да се мести по дължина /аксиален луфт/-такъв не трябва да има никлакъв а настрани ако мърда половин милиметър не е фатално !


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот nasko1978 » Пон 11 фев 2013 9:36


Asi_60 написа:Колега,как мога да го проверя, много съм бос с тая техника.

Ами защо не я закараш,някъде където знаят как??? :yahoo_09
Вероятни причини много ,решение също. :th_up


Asi_60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
Двигател: 2001 .
Местоположение: Триград

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Asi_60 » Пон 11 фев 2013 9:41


Благодаря Ви за отзивите,ще е закарам в сервиз да я прегледат.


Asi_60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
Двигател: 2001 .
Местоположение: Триград

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Asi_60 » Вто 12 фев 2013 14:14


Здравейте всички,значи бях на диагностика и там не откриха нищо,след това я закарах при "майстори" в един сервиз и там слушаха как този звук,(като моторна спирачка)идва може би от турбината и толкова,нито уточнение,нито обяснение от къде идва.
ПП.Обадих се за консултация в реал-турбо,като им обясних за какво става дума и от там ми казаха че може да е турбината а може и да не е.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот IvailoOo » Вто 12 фев 2013 16:02


Всеки би се справил с тази задача,не е трудно. Трябва само да изкараш тръбата която влиза в студената част(от филтъра която идва) и да напипаш с ръка перката. Трябва да има съвсем малък луфт настрани и никакъв напре-назад.За да застърже,луфта ще се усети доста добре,макар че си мисля че няма начин и да не гори масло. Ако мислиш че ще се справиш-действай.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Stivi » Вто 12 фев 2013 16:08


IvailoOo написа:Всеки би се справил с тази задача,не е трудно.


А ако нямаш подходящ инструмент да свиеш скобата на маркуча /ако е оригиналната/ хич няма да ти е лесно да не кажа невъзможно :a045


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот IvailoOo » Вто 12 фев 2013 16:40


Какъв е специалният инструмент ? Аз ползвам клещи :icon_lol


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Stivi » Вто 12 фев 2013 17:10


IvailoOo написа:Какъв е специалният инструмент ? Аз ползвам клещи :icon_lol


Сигурно имаш особени клещи понеже моите три броя дори не се приближават до необходимото разтваряне за да захапят скобата,говоря за тази на маркуча на дебитомера понеже на турбото не съм пробвал ,но мисля че са един размер маркучите и респективно скобите ,ако е по-малък диаметъра там е възможно да стане с клещи :exclaim


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот okti_1 » Вто 12 фев 2013 17:45


Stivi написа:
IvailoOo написа:Какъв е специалният инструмент ? Аз ползвам клещи :icon_lol


Сигурно имаш особени клещи понеже моите три броя дори не се приближават до необходимото разтваряне за да захапят скобата,говоря за тази на маркуча на дебитомера понеже на турбото не съм пробвал ,но мисля че са един размер маркучите и респективно скобите ,ако е по-малък диаметъра там е възможно да стане с клещи :exclaim

Колега какво ги мислиш толкова тези клещи.
Човек като има желание всичко става и се получава,а като го няма ......съжалявам,няма да стане.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот red.devilll » Вто 12 фев 2013 23:29


Stivi написа:
IvailoOo написа:Какъв е специалният инструмент ? Аз ползвам клещи :icon_lol


Сигурно имаш особени клещи понеже моите три броя дори не се приближават до необходимото разтваряне за да захапят скобата,говоря за тази на маркуча на дебитомера понеже на турбото не съм пробвал ,но мисля че са един размер маркучите и респективно скобите ,ако е по-малък диаметъра там е възможно да стане с клещи :exclaim

Особените Клещи се продават във всеки магазин за особени инструменти и струват 7 лв за малка клеща чирак,която върши перфектна работа за там или клеща тип гарга ,която струва от порядъка на 10-15 лв.Не говорим за професионални клещи,но на теб ще ти свършат перфектна работа ако имаш и малкото желание да свалиш оригиналната скоба. А има и специални клещи с жило за тези скоби на Бюрт около 120 лв мисля,че бяха,но не си заслужава инвестицията.
Сори но всичко не става с подръчни инструменти.ако имаш желание винаги се намира решение дори и от жокер-обади се на приятел.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот 6669 » Сря 13 фев 2013 0:09


А аз да попитам колегата с проблема дали има катализатор :question


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 ATD 1,9 TDI 101 к.с PD пристъргване на турбото.

Мнениеот Stivi » Сря 13 фев 2013 0:11


Сега не ме разбирайте грешно с този "специален инструмент" ,много добре знам с какво се свалят тези скоби, но въпреки че имам два големи куфара с инструменти /не с автомобилна насоченост/ точно такива клещи не съм си купил и затова казвам че понякога това "можеш и сам да го направиш" не е баш така понеже не са много хората който ще си купят "гарги" само за да си свалят маркуча на турбото и после да ги метнат в шкафа icon_idea



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта