Ickoov написа:Ами нали това казвам и аз. Стрелката ми стои посредата(90 градуса) от 73 до 103 градуса, проследени на OBD II скенер.
Ако не се изразявам правилно кажи да го опиша по друг начин

. А за това, че не се мърдат, еми студено е времето. Засечи температурата в движение, а ако нямаш такава възможност покарай колата малко по агресивно за няколко минути, без да включваш парното и я закачи да видим дали ще даде други цифри.
Аз те разбирам. Ясно ми е, че темп. на охладителната течност не трябва да е точно 90 градуса. Зная, че тя варира, въпреки, че на таблото си седи на 90. Термостата трябва да отваря някъде на около 85 градуса. Темп. я засичам в движение. Въпросът ми е нормално ли е темп. на охл. течност по Ваг-Ком да не стига повече от 75-76 градуса. Както и да карам, без парно, нормално, агресивно, темп. по Ваг-ком си е все една и съща.

ЕДИТ:
Raikov написа:Всичко си е нормално,нямаш никакъв проблем. Температурата варира между80-100c,а на таблото кове 90 за да не смущава и притеснява водача.
П.П- Старото табло на Голфа беше със биметална пластина и варираше,по магистрала 80c,в задръстване в града 100c,с vag-com същите стойности.След като сложих табло със серво мотори стрелката заковава 90c,а с програмата дава параметрите на вариране които съм написал.
Из форума има писано за твоя "проблем",карай си спокойно и не се притеснявай!
Аз съм си спокоен, не се притеснявам. Въпросът е, че при мен повече от 75-76 не вдига. А има ли вариант термостата да е такъв и да отваря на 75 градуса?
