Имам следния "проблем". Температурата на таблото си стига 90 градуса и стрелката си седи там, не играе. Но когато я следя на Ваг-Ком, температурата се заковава на 75-76 и не мърда повече, а в същото време на таблото показва 90 градуса. От къде е възможно да се получава тази разлика?
Seat Ibiza 1.9 TDI 2000 проблем с температурата на ДВГ
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Seat Ibiza 1.9 TDI 2000 проблем с температурата на ДВГ
Здравейте, колеги!
Имам следния "проблем". Температурата на таблото си стига 90 градуса и стрелката си седи там, не играе. Но когато я следя на Ваг-Ком, температурата се заковава на 75-76 и не мърда повече, а в същото време на таблото показва 90 градуса. От къде е възможно да се получава тази разлика?
Имам следния "проблем". Температурата на таблото си стига 90 градуса и стрелката си седи там, не играе. Но когато я следя на Ваг-Ком, температурата се заковава на 75-76 и не мърда повече, а в същото време на таблото показва 90 градуса. От къде е възможно да се получава тази разлика?
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Стрелката показва средни стойности. При мен например застава посредата на 73 и на теория(не ми се е случвало на практика) се качва след 103 градуса. 

- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Въпросът е, че стрелката ми кове 90, а Ваг-Ком ми показва 76 градуса и не се мърдат.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Ами нали това казвам и аз. Стрелката ми стои посредата(90 градуса) от 73 до 103 градуса, проследени на OBD II скенер.
Ако не се изразявам правилно кажи да го опиша по друг начин
. А за това, че не се мърдат, еми студено е времето. Засечи температурата в движение, а ако нямаш такава възможност покарай колата малко по агресивно за няколко минути, без да включваш парното и я закачи да видим дали ще даде други цифри.
Ако не се изразявам правилно кажи да го опиша по друг начин
. А за това, че не се мърдат, еми студено е времето. Засечи температурата в движение, а ако нямаш такава възможност покарай колата малко по агресивно за няколко минути, без да включваш парното и я закачи да видим дали ще даде други цифри.-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Всичко си е нормално,нямаш никакъв проблем. Температурата варира между80-100c,а на таблото кове 90 за да не смущава и притеснява водача.
П.П- Старото табло на Голфа беше със биметална пластина и варираше,по магистрала 80c,в задръстване в града 100c,с vag-com същите стойности.След като сложих табло със серво мотори стрелката заковава 90c,а с програмата дава параметрите на вариране които съм написал.
Из форума има писано за твоя "проблем",карай си спокойно и не се притеснявай!
П.П- Старото табло на Голфа беше със биметална пластина и варираше,по магистрала 80c,в задръстване в града 100c,с vag-com същите стойности.След като сложих табло със серво мотори стрелката заковава 90c,а с програмата дава параметрите на вариране които съм написал.
Из форума има писано за твоя "проблем",карай си спокойно и не се притеснявай!
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Ickoov написа:Ами нали това казвам и аз. Стрелката ми стои посредата(90 градуса) от 73 до 103 градуса, проследени на OBD II скенер.
Ако не се изразявам правилно кажи да го опиша по друг начин. А за това, че не се мърдат, еми студено е времето. Засечи температурата в движение, а ако нямаш такава възможност покарай колата малко по агресивно за няколко минути, без да включваш парното и я закачи да видим дали ще даде други цифри.
Аз те разбирам. Ясно ми е, че темп. на охладителната течност не трябва да е точно 90 градуса. Зная, че тя варира, въпреки, че на таблото си седи на 90. Термостата трябва да отваря някъде на около 85 градуса. Темп. я засичам в движение. Въпросът ми е нормално ли е темп. на охл. течност по Ваг-Ком да не стига повече от 75-76 градуса. Както и да карам, без парно, нормално, агресивно, темп. по Ваг-ком си е все една и съща.
ЕДИТ:
Raikov написа:Всичко си е нормално,нямаш никакъв проблем. Температурата варира между80-100c,а на таблото кове 90 за да не смущава и притеснява водача.
П.П- Старото табло на Голфа беше със биметална пластина и варираше,по магистрала 80c,в задръстване в града 100c,с vag-com същите стойности.След като сложих табло със серво мотори стрелката заковава 90c,а с програмата дава параметрите на вариране които съм написал.
Из форума има писано за твоя "проблем",карай си спокойно и не се притеснявай!
Аз съм си спокоен, не се притеснявам. Въпросът е, че при мен повече от 75-76 не вдига. А има ли вариант термостата да е такъв и да отваря на 75 градуса?
-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Чел съм във форума,че тди трудно загрева,но не знам колко е вярно.
На мен лично не ми се струва възможно да не мърда,да не се бъзика темп. датчик и в Аутодата,на колко градуса го дават да отваря термостата?
На мен лично не ми се струва възможно да не мърда,да не се бъзика темп. датчик и в Аутодата,на колко градуса го дават да отваря термостата?
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Raikov написа:Чел съм във форума,че тди трудно загрева,но не знам колко е вярно.
На мен лично не ми се струва възможно да не мърда,да не се бъзика темп. датчик и в Аутодата,на колко градуса го дават да отваря термостата?
ТДИ-то загрява трудно, определено мога да го твърдя. Термостата трябва да отваря на 85 градуса. Датчика...и аз го мислех, но го отхвърлих като идея, щом сутрин си показва реалната стойност, но като загрее показва 75, а на таблото всъщност си показва като хората. За това се чудя за термостата, все пак преди 2-3 години колата е била в Италия, възможно е там да е сложен такъв термостат, заради топлото време.
-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Честно казано малко ми се струва мит,имал съм италянска Ибиза,Голфа и си варираха между80-100с, а на таблото 90с.
Свали термостата и го провери на колко отваря.
Свали термостата и го провери на колко отваря.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с температурата на ДВГ
pepi_iliev написа:Ickoov написа:Ами нали това казвам и аз. Стрелката ми стои посредата(90 градуса) от 73 до 103 градуса, проследени на OBD II скенер.
Ако не се изразявам правилно кажи да го опиша по друг начин. А за това, че не се мърдат, еми студено е времето. Засечи температурата в движение, а ако нямаш такава възможност покарай колата малко по агресивно за няколко минути, без да включваш парното и я закачи да видим дали ще даде други цифри.
Аз те разбирам. Ясно ми е, че темп. на охладителната течност не трябва да е точно 90 градуса. Зная, че тя варира, въпреки, че на таблото си седи на 90. Термостата трябва да отваря някъде на около 85 градуса. Темп. я засичам в движение. Въпросът ми е нормално ли е темп. на охл. течност по Ваг-Ком да не стига повече от 75-76 градуса. Както и да карам, без парно, нормално, агресивно, темп. по Ваг-ком си е все една и съща.
ЕДИТ:Raikov написа:Всичко си е нормално,нямаш никакъв проблем. Температурата варира между80-100c,а на таблото кове 90 за да не смущава и притеснява водача.
П.П- Старото табло на Голфа беше със биметална пластина и варираше,по магистрала 80c,в задръстване в града 100c,с vag-com същите стойности.След като сложих табло със серво мотори стрелката заковава 90c,а с програмата дава параметрите на вариране които съм написал.
Из форума има писано за твоя "проблем",карай си спокойно и не се притеснявай!
Аз съм си спокоен, не се притеснявам. Въпросът е, че при мен повече от 75-76 не вдига. А има ли вариант термостата да е такъв и да отваря на 75 градуса?
Не е нормално.Трябва да си държи около 80-90гр.
Обърни внимание на термостата.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Виж си термостата и температурния датчик.. какво го мислите толкова..
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем с температурата на ДВГ
Температурен датчик - хваща се лесно грешката на компютърна диагностика.
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата на ДВГ
dokros написа:Температурен датчик - хваща се лесно грешката на компютърна диагностика.
Мда, значи не е датчика, щом не ми дава грешка, остава термостата. Мерси колеги, като имам време ще го погледна. ;)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivo_ и 105 госта