Първо да се похваля, от най-многото и аз си купих количка Голф 4 ТДИ 90к.с. Карах два дена всичко ОК. но вчера бях малко на извънградско до Ботевград. По магистралата колата въобще не вървеше особено като видеше баир и направо спира. Повече от 130 не вървеше. Имам чувството че нямах турбо дали е възможно. Като се върнах в София спрях малко преди нас загасих и запалих колата отново и изведнъж вече имаше турбо. Моля ако някой има някаква идея за проблема да сподели. Или просто колата си е бавна не знам и аз..... не разбирам...
Голф 4 TDI 90
- urbanwax
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 4 TDI 90
здравейте колеги,
Първо да се похваля, от най-многото и аз си купих количка Голф 4 ТДИ 90к.с. Карах два дена всичко ОК. но вчера бях малко на извънградско до Ботевград. По магистралата колата въобще не вървеше особено като видеше баир и направо спира. Повече от 130 не вървеше. Имам чувството че нямах турбо дали е възможно. Като се върнах в София спрях малко преди нас загасих и запалих колата отново и изведнъж вече имаше турбо. Моля ако някой има някаква идея за проблема да сподели. Или просто колата си е бавна не знам и аз..... не разбирам...
Първо да се похваля, от най-многото и аз си купих количка Голф 4 ТДИ 90к.с. Карах два дена всичко ОК. но вчера бях малко на извънградско до Ботевград. По магистралата колата въобще не вървеше особено като видеше баир и направо спира. Повече от 130 не вървеше. Имам чувството че нямах турбо дали е възможно. Като се върнах в София спрях малко преди нас загасих и запалих колата отново и изведнъж вече имаше турбо. Моля ако някой има някаква идея за проблема да сподели. Или просто колата си е бавна не знам и аз..... не разбирам...
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО
На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора. 90 % това ти е проблема,както каза колегата по горе има много изписано по темата.
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Иди си на диагностика. Аз го имах същия проблем, най интересното при мене е че се оказа че това с рестартирането на компютъра е само внушение, защото се оказа че ми е разкачено управлението на турбото и въобще не съм го имал доста време.(Някакво пикливо маркуче за вакум, а аз си мислех че като дам няколко пъти на контакт се оправя и литва колата, ама после разбрах какво е да литне:) ) После колата найстина литна. Не се притеснявай, иди в Юнитрейд да ти направят една диагностика и ще разбереш от какво е:)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта
