В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи

Мнениеот dpassat » Нед 27 май 2007 21:49


Здравейте,
Една питанка защото теми много то за тази кола не намерих :cry:
Уикенд пътешествие 1200 км и два проблема са на лице. :oops: :x
Първия- спря да се отключва и заключва с централното задната лява врата. Става само ръчно от вътре от ключето и от ръчката :oops: Много е неудобно! Някакви идеи?????
Втория по неприятния: По едно време забелязах стрелката на температурата стои в ляво долу не както трябва да си ен асредата, при това колата не е спирала в последните 150 км.?! Като я изрязах по баир и стрелката се върна в нормално положение. После пак долу....Днес минах 500 км и от самото стартиране при всичките спирания всичко си работи нормално. Дали е термостат, датчик или ... Не се е появявала индикация по таблото, даде прекрасен разход но това показание ме пооплаши??? На какво се дължи?
Колата е 1.9 ТДИ АФН двг. 1999г. Комби ако има изобщо някакво значение за проблем 1.
Благодаря на всички които помагат с идей или са го решили като проблем. :wink:

Последна промяна от dobrin на Пет 27 май 2011 0:35, променено общо 3 пъти.
Причина: Без главни букви в заглавието!




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 22:00


Централното на по-нивте доколкото помня е електрическо (добре сте си вие че нямате вакуум по цялата кола :) ).Възможни причини много - изгоряла машинка,прекъснато кабелче.
Можеш да се заиграеш да свалиш самата машинка и с едно уред-че да премериш дали при отключване/заключване на колата идва напрежение до машинката (импулса е много кратък да знаеш че надали ще го видиш с обикновен уред а и може да покаже глупост от сорта на 000 после да кажем за малко 3.6волта и пак 000 понеже не успява да реагира на импулс 0.3 секунди мисля че беше).
Ако има напрежение прецакана машинка....а ако няма.....скъсано кабелче.
Незнам за тази кола как е принципа ама при другите ако заключиш задна врата не се заключва цялата кола а ако заключиш предна се заключва всичко (говоря за заключване от бутончето отгоре до стъклото)
По повод проблем номер 2 може термостата да е блокирал отворен и след това да е изстинала колата и да се е затворил...ако продължи да го прави - смяна.
Иначе може и да е датчик ама поведението му е мого странно.ако приемем че не показва вярно при реална температура на средата да кажем са 90 градуса той показва глупост от сорта на 60 или 70 следователно когато покаже на средата реалната темп ще е около 120 и отдавна ще е извряло всичко.
Според мен термостата се е шашнал моментно от толкова много път :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 27 май 2007 22:37


Определено този преход е нищо за такава кола - няма как да се шашне термостата от път. Но най-вероятно е той - ТDI-тата са склонни да се охлаждат (затова имат три подгревни свещи в антифриза). Въпреки че е възможно и да е датчик. Това за проблем 2. Проблем 1 - най-вероятно е масовия проблем на този модел - именно защото е електрическо всичко (дотук добре) при всяко действие следва трясък и платката се напуква, и започва да губи връзка. Ако четеш руски, виж тук. В линка, който е вътре, има подробни снимки точно на задна врата (има малки разлики с предните). Колегата Rumen е спец в тази област (скоро ще го безпокоя по този проблем) - ако искаш и ти го потърси.
Успех !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 22:41


Аз това че се е шашнал го казах в рамикте на шегата :oops: ...ясно е че това си е проблем.
По повод проблем 2 щом има и платка вариантите стават още няколко - спукана писта,спукана спойка.
Успех!


Потребителски аватар
dpassat
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dpassat » Пон 28 май 2007 7:41


Благодаря колеги при първа възможност ще влезе в сервиз при приятел и после ще пиша какво се случва. В краен случай ще питам колегата Румен за съвет :)


rk
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rk » Пон 28 май 2007 8:47


температурния датчик дет е на тройника излизащ от двигателя за охлаждащата течност и аз го имах същия проблем


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 28 май 2007 10:05


По въпроса за централното - и аз го имам тоз проблем на дясната врата. Един път се отключва един път не. Може да се свържа с колегата Румен за съвет.
По другия въпрос. ТДИ-то държи постоянна температура - нагоре надолу - по добре потърси специализирана помощ за откриване на причината, понеже аз преди време така буквално съсипах :cry: :cry: двигателя на един джип. Бях в чужбина и едвам се прибрах. Тоест аз се прибрах, и като разхвърляха мотора и казаха че още 200 километра и си оставах там:)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 28 май 2007 18:03


Това със стрелката на температурата може да е всичко друго но не и проблем с работната температура на двигателя! Няма как в един момент да е 0 градуса след малко 90 :wink: Или е датчика на температурата на двигателя или нещо по таблото! При всяко положение освен че е дразнещо не е опасно !


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 29 май 2007 12:27


При мен същия проблем с темепературата се оправи след смяна на датчик, Скоро имаше такава тема със снимки в нея. Потърси!


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 29 май 2007 17:15


На мен веднъж ми заби крайно дясно-130 градуса!!!!!!!!!-и то на студена кола-ебава се нещо електрониката.Също съм на мнение,че дразни но не е опасно! Номер ми е правила веднъж и стрелката на горивото-на 20литра гориво отиде до края-върнах контакта и се оправи! Карай и да не ти пука, че едно сваляне на табло на В5 е 200лв.


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Нед 17 юни 2007 9:43


знае ли някой горе-долу колко може да струва този тепмературен датчик


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Нед 17 юни 2007 11:28


И при мен се появи подобен проблем с датчика на температурата, със същите симптоми. От тогава обаче не съм карал колата сериозно и не мога да кажа дали все още се проявяват. Добре е обаче, че ако е датчик - е на достъпно място и се сменя елементарно, дано и при дизел да е така.
Ето я темата където съм питал и изчерпателния отговор на 20vTurbo:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47119

Едит: доколкото разбрах зеления датчик е около 5Евро, а синия към 15. За БГ не знам обаче, сигурно ще е по-евтино.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 24 юни 2007 11:34


По проблем 1: Rumen е написал точно какъв е проблем с централното иначе аз се пробвах за първи път да си разглобя задната лява врата защото и на мен централното ми не ще да заключва вратата, доста се поооовъртях и стигнах до свалянето на кората, там спрях защото според мен трябва да се достигне зад ламарината която се вижда при свалянето на кората въпроса ми е че не знам ако махна болтовете на ламарината какво ще се случи със прозореца на вратата, да не земе да падне или нещо такова, че ще почина доколкото съм чувал след сваляне на кората прозореца се облепва с хартиено тиксо през горната част от рамката на вратата.Така че ако някой знае да помага :roll:


rk
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rk » Пон 25 юни 2007 8:33


свалял съм ламарината на предната врата само но прозореца не пада докат не отвиеш едни държачи които се виждат като се махнат едни кръгли гумени тапи на снимката виждаш кръглите отвори и държачите на стаклото .. обаче ламарината не пада без да отвиеш прозореца .. аз лично го извадих не съм го облепял щот не се бях сетил но и това е вариант... за процедурата си трябват двама човека гъзобрък си е

http://i.data.bg/07/06/23/431312_orig.jpg


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 25 юни 2007 9:50


За проблема с температурата и аз си мисля, че е датчик. Колегата Godlike имаше подобен проблем с Бора-та и се оправи точно със смяна на датчик. Може да го попиташ откъде и колко пари го е платил.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта