1.9 АФН съединител от Пасат 131кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

1.9 АФН съединител от Пасат 131кс

Мнениеот iv4o_89 » Пон 18 мар 2013 19:37


Колеги искам да питам дали съединитела от пасата 131кс с 5-степенната кутия който е 228мм ще стане барабар с маховика на А4-ка АФН куаттро самоче....понеже моя е готов да издаде багажа сичко накуп и сабирам инфо какво може да се сложи.Само без плътния маховик от 1з и усилен 228мм на сакс искам нещо средно понеже няма да гона големи НМ.Сета на колата ще бъде 1749ВА вече е монтирана, 0,216-ски и ремап после.Оригиналния съединител ще умре бързо дори и нов да купа.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Съединител от Пасат 131кс на 1.9 АФН

Мнениеот samo_pechka » Пон 18 мар 2013 20:18


Аз знам ,че маховика е един и същ с на 110 коньовия http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_ ... 727&000134 погледни кодовете мотори .


iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Съединител от Пасат 131кс на 1.9 АФН

Мнениеот iv4o_89 » Пон 18 мар 2013 21:21


Видях че е същият маховик.По пътя на логиката щом е 131 коня мотора,следователно и маховика и съединитела трябва да са по издръжливи от АФН-а.Според мене щом 131к.с. и е 285 нм трябва да е по-здрав.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс

Мнениеот brum » Сря 20 мар 2013 15:07


Имаш два смислени варианта (ти прецени кои са):
1) Тоя от 1Z дето не ти харесва, само че за надлъжен мотор трябва да търсиш маховик от надлъжен ABF/1Z (с друг код бяха).
2) Закс Перформънс (или на кратко казано - с пръдня боя не става, тунинга иска жертви).
3) 6 степенна кутия и 240мм маховик и съединител (страшна галимация).
4) Керамика (може би най-неудачния вариант).

Или вместо всичките тези магарии вземи си сложи заводския маховик и съединител и ограничи въртящият момент до към 300Nm на мотор. И гледай да не са под 2000 оборота. Така и маховика, и съединителят ще живеят.

Има едно правило за демпферният маховик. Сигурно вече 5 пъти съм писал за torsional vibration. Ама никой не чете и не мисли. Прочети тук и може би ще разбереш как да караш твоя маховик и на 400Nm - http://en.wikipedia.org/wiki/Torsional_vibration.

Другото е вече съединителят колко ще устиска - това ти определя максималният въртящ момент. Продавах един Закс Перформънс притискател на символични пари сигурно година. Накрая го взе човек дето не му трябваше реално :) .


iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс

Мнениеот iv4o_89 » Сря 20 мар 2013 17:48


Много кофти....скоро ще имам възможност да покарам един пасат помпан до кам 160кс някаде който ще бъде със маховик от 1з и съединител от S2 и ще прецена дали ми харесва или не....но определено не ми харесва варианта с това хибридно турбо дето колата тръгва едва от 2к....до тогава ще съм пуснал брада :biggrin


iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс

Мнениеот iv4o_89 » Пон 01 апр 2013 19:38


Карах едно ауди АФН с плътен маховик и просто тия работи дето са описание в сичките форуми ги няма....нито се чува нещо нито вибраций има на висока предавка с ниска скорост нито нищо.Се едно си с демфер. Сложил е суединител от ауди С2 и плътен маховик...срещу 650лв сичко това.Аз искам да стигна до по ефтино решение....маховик ще сложа от АЦЕ мотор или 1з и целия комплект за АЦЕ дали ще издържи кам 160кс и 360-370нм..... феродовия от АЦЕ има пружини на него и ще е по добрия вариянт от оригиналния на АФН....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin, mironski и 40 госта