


1.9 АФН съединител от Пасат 131кс
1.9 АФН съединител от Пасат 131кс
Колеги искам да питам дали съединитела от пасата 131кс с 5-степенната кутия който е 228мм ще стане барабар с маховика на А4-ка АФН куаттро самоче....понеже моя е готов да издаде багажа сичко накуп и сабирам инфо какво може да се сложи.Само без плътния маховик от 1з и усилен 228мм на сакс искам нещо средно понеже няма да гона големи НМ.Сета на колата ще бъде 1749ВА вече е монтирана, 0,216-ски и ремап после.Оригиналния съединител ще умре бързо дори и нов да купа.
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съединител от Пасат 131кс на 1.9 АФН
Аз знам ,че маховика е един и същ с на 110 коньовия http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_ ... 727&000134 погледни кодовете мотори .
Re: Съединител от Пасат 131кс на 1.9 АФН
Видях че е същият маховик.По пътя на логиката щом е 131 коня мотора,следователно и маховика и съединитела трябва да са по издръжливи от АФН-а.Според мене щом 131к.с. и е 285 нм трябва да е по-здрав.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс
Имаш два смислени варианта (ти прецени кои са):
1) Тоя от 1Z дето не ти харесва, само че за надлъжен мотор трябва да търсиш маховик от надлъжен ABF/1Z (с друг код бяха).
2) Закс Перформънс (или на кратко казано - с пръдня боя не става, тунинга иска жертви).
3) 6 степенна кутия и 240мм маховик и съединител (страшна галимация).
4) Керамика (може би най-неудачния вариант).
Или вместо всичките тези магарии вземи си сложи заводския маховик и съединител и ограничи въртящият момент до към 300Nm на мотор. И гледай да не са под 2000 оборота. Така и маховика, и съединителят ще живеят.
Има едно правило за демпферният маховик. Сигурно вече 5 пъти съм писал за torsional vibration. Ама никой не чете и не мисли. Прочети тук и може би ще разбереш как да караш твоя маховик и на 400Nm - http://en.wikipedia.org/wiki/Torsional_vibration.
Другото е вече съединителят колко ще устиска - това ти определя максималният въртящ момент. Продавах един Закс Перформънс притискател на символични пари сигурно година. Накрая го взе човек дето не му трябваше реално :) .
1) Тоя от 1Z дето не ти харесва, само че за надлъжен мотор трябва да търсиш маховик от надлъжен ABF/1Z (с друг код бяха).
2) Закс Перформънс (или на кратко казано - с пръдня боя не става, тунинга иска жертви).
3) 6 степенна кутия и 240мм маховик и съединител (страшна галимация).
4) Керамика (може би най-неудачния вариант).
Или вместо всичките тези магарии вземи си сложи заводския маховик и съединител и ограничи въртящият момент до към 300Nm на мотор. И гледай да не са под 2000 оборота. Така и маховика, и съединителят ще живеят.
Има едно правило за демпферният маховик. Сигурно вече 5 пъти съм писал за torsional vibration. Ама никой не чете и не мисли. Прочети тук и може би ще разбереш как да караш твоя маховик и на 400Nm - http://en.wikipedia.org/wiki/Torsional_vibration.
Другото е вече съединителят колко ще устиска - това ти определя максималният въртящ момент. Продавах един Закс Перформънс притискател на символични пари сигурно година. Накрая го взе човек дето не му трябваше реално :) .
Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс
Много кофти....скоро ще имам възможност да покарам един пасат помпан до кам 160кс някаде който ще бъде със маховик от 1з и съединител от S2 и ще прецена дали ми харесва или не....но определено не ми харесва варианта с това хибридно турбо дето колата тръгва едва от 2к....до тогава ще съм пуснал брада 

Re: 1.9 АФН съединител от Пасат 131кс
Карах едно ауди АФН с плътен маховик и просто тия работи дето са описание в сичките форуми ги няма....нито се чува нещо нито вибраций има на висока предавка с ниска скорост нито нищо.Се едно си с демфер. Сложил е суединител от ауди С2 и плътен маховик...срещу 650лв сичко това.Аз искам да стигна до по ефтино решение....маховик ще сложа от АЦЕ мотор или 1з и целия комплект за АЦЕ дали ще издържи кам 160кс и 360-370нм..... феродовия от АЦЕ има пружини на него и ще е по добрия вариянт от оригиналния на АФН....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта