


VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
имам vw bora 1.9 90k дизел сутрин като я запаля пу6и сивкав пушек след минута изчиства после няма следа от пушека втория проблем е 4е като вдигна над 110км колата влиза в авариен режим и не варви добре карах я на майстори като я закачат на компа показва че всичко си е в нормите проверени са свещиите дюзите турбото вси4ко си работи но не разбирам защо така се дарйи колата моля помогнете
Последна промяна от dobrin на Нед 24 мар 2013 23:24, променено общо 1 път.
Причина: Не е много трудно да се напише правилно заглавие. Пиши по-грамотно.
Причина: Не е много трудно да се напише правилно заглавие. Пиши по-грамотно.
- Lupender
- Мнения: 772
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
Колега, изпушването придружено ли е с притракване или по-шумна и неравномерна работа на мотора?
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
Lupender написа:Колега, изпушването придружено ли е с притракване или по-шумна и неравномерна работа на мотора?
ако има такова притракване и неравномерна работа на мотора на какво се дължи ?
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
колата пали лесно има леко претрисане на двигателя но никакви шумове в двигателя
- Lupender
- Мнения: 772
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
Провери ЕГР-а, също дебитомера. Умиращ дебитомер не го хваща диагностика (като набита грешка), но на лог файлове могат да му се видят параметрите. Другото, което не го лови диагностика е състоянието на изпускателната система и байпасната страна към ЕГР-а и топлообменника.
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
егр-а и дебитомера са проверени свещи дюзи също всичко е изправно ами защо влиза и в авариен режим след 110км
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
А каква е грешката след като колата излиза в авариен режим ?
А най-вероятно проблема не е в дебитомера или ЕЖР-а,а другаде.
А най-вероятно проблема не е в дебитомера или ЕЖР-а,а другаде.
- Lupender
- Мнения: 772
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
Колега, като казваш "проверен" какво точно имаш предвид? В смисъл - правена е диагностика и не е установена записана грешка, или гледахте живи данни на дебитомера. Ако да какво напрежение дава от..до?
Не вярвам колата да се насмита (да набива грешка) придружено със светване на лапма (чек енджин) и после тази грешка да не е установена (записана) при диагностика. Вероятно колата "издиша" от някъде и при въпросната скорост се разминават показателите за нужното гориво и бууст, преобогатява и забива. За да се случва това не е необходимо непременно проблема да е в ЕГР-а, може да изпуска от колектора или от някое съединение по рециркулационния тракт към ЕГР-а. Също следва де се проверят всички вакууми - при пробив във вакуумната магистрала се бъга управлението от ЕКУ-то.
Не вярвам колата да се насмита (да набива грешка) придружено със светване на лапма (чек енджин) и после тази грешка да не е установена (записана) при диагностика. Вероятно колата "издиша" от някъде и при въпросната скорост се разминават показателите за нужното гориво и бууст, преобогатява и забива. За да се случва това не е необходимо непременно проблема да е в ЕГР-а, може да изпуска от колектора или от някое съединение по рециркулационния тракт към ЕГР-а. Също следва де се проверят всички вакууми - при пробив във вакуумната магистрала се бъга управлението от ЕКУ-то.
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
след като влезне в авариен режим не дава никаква грешка на компютъра после замерван е дебитомера работил отличо
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
не ми светва никаква лампа след като забие колата от време на време само за проверка на нивото на маслото и сама из4езва после вакумите са сменяни с нови а ако испуска нещо от колекторите предполагам е ще се чува че издиша
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
какви майстори какви пет лева,това е дебитомер!
- lazar666
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 20:06
- Автомобил: vw BORA
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora 1.9 90kс - сив пушек, забива при 110 км/ч.
грешката е моя вместо дебитомер имаь предвит авансиора които е на помпата който регулирал колко нафта да пусне поне така ми казаха
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта