1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ проблеми с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Haqh
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кърджали

1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ проблеми с турбото

Мнениеот Haqh » Чет 02 фев 2012 19:59


Здравейте
Колата е Пасат 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Проблемът е следния когато настъпя газта на 2 или 3 скорост след 3200 оборота се чува едно бучене от мотора и имам чувството че тогава ми се включва турбото.
Сменял съм скоростната кутия в момента е с на 1Z, обаче когато карам на горе на 5 и не щеше да върви и след това опитах с интеркулер да предотвратя проблема и на прав път набира по-добре, обаче на нагоре няма ефект.
А въпросът ми е следния - дали да сменям турбото с ККК 14 понеже като карах на един приятел голфа и след 2200 оборота те "залепя за седалката" :Д пък е стоков мотор.
Дали да сменям турбото или някой ми викат че ако почистя моето с "ултра звук" ще стане .
Благодаря предварително




Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот WOB » Чет 02 фев 2012 20:44


Tвоя мотор естесвено, че няма да може да развърти кутията от 1з. Щом искш да те лепи си върни старата кутия.
Немците, когато е трябвало доста добре са пресметнали :wink:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот samo_pechka » Чет 02 фев 2012 20:53


Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот nebeto » Чет 02 фев 2012 21:01


що не отидеш при някой който разбира да ти бутне турбото та да ти се дигне налягането.


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот WOB » Чет 02 фев 2012 22:12


samo_pechka написа:Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..

Не само на баир и на равното пак няма да я развърти. Къде са 155нм къде 210


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот samo_pechka » Чет 02 фев 2012 22:19


WOB написа:
samo_pechka написа:Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..

Не само на баир и на равното пак няма да я развърти. Къде са 155нм къде 210

Предполагах ,че поне на равното ще е добре... :oops:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот passatfen » Чет 02 фев 2012 22:22


140 нютона е ааз :wink:
иначе турбо К14 е по-добър вариянт
ако имаш възможност не се замисляй сложи К14
качвал съм се на кола с Гарет и не ми харесва никак death
сякаш К14 се "включва" по-рано :wink:


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vwpnss » Чет 02 фев 2012 22:29


AAZ нали е фабрично с ККК К14 или Гарет Т2, защо ще го сменяш турбото?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот passatfen » Чет 02 фев 2012 22:33


Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот samo_pechka » Чет 02 фев 2012 22:37


Колегата Haqh да каже ГНП-ето на колата дали е с буусткоректор ,щото ако няма и пет интеркулера да сложи и турбото един бар да надува все тая ще е...


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vwpnss » Чет 02 фев 2012 22:46


passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:


ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот dj carul » Пет 03 фев 2012 23:42


vwpnss написа:
passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:


ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.



При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане :012:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот samo_pechka » Съб 04 фев 2012 0:03


dj carul написа:
vwpnss написа:
passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета :да:
...



При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане :012:

Нещо и аз почвам да се замислям ..На предната ми "тройка" турбината беше ККК ,на сегашния (пак тройка) е Гарет..Оная с ККК-ато дърпаше и бягаше като луда(надуто на един бар и "подобрения" на помпата) и това без интеркулер ..все пак къде ти такива "екстри" '93 година.Сегашния дето го търкаляме всеки ден(евридейка) с Гарета -уж всички "технологии" спазени както е по дебелите книги -добре си върви,няма проблеми,но не бяга колкото предния!!!Сега като се постопли времето ,ще му сложа един кулер от 1Z .Ще "коригирам" някои показатели -белким доближи оня пършинг дето го имах и продадох с голямо нежелание.Ако се окаже ,че причината е в по-късното "развъртане" на вентилатора :banghead: ,ще се сменя и турбо eusa Колеги да кажат ,дали може от това да е причината -мен ме озадачи тая работа ,па и не съм засичал точно при какви обороти на мотора (ни единия ,ни другия) "лепва" яко да помпи турбото...


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот vinixxx » Съб 04 фев 2012 10:06


не е ли 160нм ааз?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ

Мнениеот passatfen » Съб 04 фев 2012 13:42


AAZ Максимален Въртящ Момент 140 н.м./2400 обор.

SB Максимален Въртящ Момент 155 н.м./2800 обор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта