Здравейте
Колата е Пасат 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Проблемът е следния когато настъпя газта на 2 или 3 скорост след 3200 оборота се чува едно бучене от мотора и имам чувството че тогава ми се включва турбото.
Сменял съм скоростната кутия в момента е с на 1Z, обаче когато карам на горе на 5 и не щеше да върви и след това опитах с интеркулер да предотвратя проблема и на прав път набира по-добре, обаче на нагоре няма ефект.
А въпросът ми е следния - дали да сменям турбото с ККК 14 понеже като карах на един приятел голфа и след 2200 оборота те "залепя за седалката" :Д пък е стоков мотор.
Дали да сменям турбото или някой ми викат че ако почистя моето с "ултра звук" ще стане .
Благодаря предварително



1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ проблеми с турбото
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Tвоя мотор естесвено, че няма да може да развърти кутията от 1з. Щом искш да те лепи си върни старата кутия.
Немците, когато е трябвало доста добре са пресметнали
Немците, когато е трябвало доста добре са пресметнали

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
що не отидеш при някой който разбира да ти бутне турбото та да ти се дигне налягането.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
samo_pechka написа:Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..
Не само на баир и на равното пак няма да я развърти. Къде са 155нм къде 210
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
WOB написа:samo_pechka написа:Все пак въртящият момент на 1Z двигателя е по-голям и "носи" на по-дълга кутия.На баир ще превключваш по-рано ,ако пък не те задоволява-ще се наложи да върнеш оригиналната кутия..
Не само на баир и на равното пак няма да я развърти. Къде са 155нм къде 210
Предполагах ,че поне на равното ще е добре...

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
140 нютона е ааз
иначе турбо К14 е по-добър вариянт
ако имаш възможност не се замисляй сложи К14
качвал съм се на кола с Гарет и не ми харесва никак
сякаш К14 се "включва" по-рано

иначе турбо К14 е по-добър вариянт
ако имаш възможност не се замисляй сложи К14
качвал съм се на кола с Гарет и не ми харесва никак

сякаш К14 се "включва" по-рано

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
AAZ нали е фабрично с ККК К14 или Гарет Т2, защо ще го сменяш турбото?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета 

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
Колегата Haqh да каже ГНП-ето на колата дали е с буусткоректор ,щото ако няма и пет интеркулера да сложи и турбото един бар да надува все тая ще е...
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета
ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
vwpnss написа:passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета
ККК К14 и Гарет Т2 би трябвало да са конструктовно еднакви и да са еднакво ефективни, ама защо не е така? Аз си мисля, че просто са различна марка, а вършат една и съща работа.
При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
dj carul написа:vwpnss написа:...passatfen написа:Да обаче Гарета не е ефективен колкото К14 , познавам хора които не са доволни от Гарета
При мен оригиналното турбо с което беше колата като я взех беше Гарет и тепърва започваше да се развърта от 2500об/мин.
След като умря сложих ККК К14 и сега се развърта още от 1400-1500 об/мин. а на 2000 об/мин вече си имам 0.8 атмосфери налягане
Нещо и аз почвам да се замислям ..На предната ми "тройка" турбината беше ККК ,на сегашния (пак тройка) е Гарет..Оная с ККК-ато дърпаше и бягаше като луда(надуто на един бар и "подобрения" на помпата) и това без интеркулер ..все пак къде ти такива "екстри" '93 година.Сегашния дето го търкаляме всеки ден(евридейка) с Гарета -уж всички "технологии" спазени както е по дебелите книги -добре си върви,няма проблеми,но не бяга колкото предния!!!Сега като се постопли времето ,ще му сложа един кулер от 1Z .Ще "коригирам" някои показатели -белким доближи оня пършинг дето го имах и продадох с голямо нежелание.Ако се окаже ,че причината е в по-късното "развъртане" на вентилатора


- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
не е ли 160нм ааз?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблеми с турбото 1.9 ААЗ с интеркуулер от СБ
AAZ Максимален Въртящ Момент 140 н.м./2400 обор.
SB Максимален Въртящ Момент 155 н.м./2800 обор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 38 госта