Поло класик AHF тунинг логфайлове след чипване мнения

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mitkodobria
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Автомобил: VW Passat 6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: krumovgrad

Поло класик AHF тунинг логфайлове след чипване мнения

Мнениеот mitkodobria » Пет 19 апр 2013 18:05


привет колеги отскоро съм с чип от колегата брезел,моля за мнения за логовете колата е поло класик комби със сменен двг АХФ 110 коня със генерация на 90 коня дефакто колата е 90 коня,и турбо без променлива геометрия ,,поздрави струва ми се че турбото надува слабо
Прикачени файлове
LOG-01-001-conv.xls
(17 KиБ) Свален 174 пъти
LOG-01-003-xxx.xls
(22 KиБ) Свален 95 пъти
LOG-01-008-010xxx.xls
(10.5 KиБ) Свален 187 пъти
LOG-01-011-001-conv.xls
(22 KиБ) Свален 217 пъти




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: логфайлове след чипване мнения

Мнениеот juve » Пет 19 апр 2013 23:39


Всъщност, какво значи "надува ми слабо" ? Ако искаш да разбереш дали ти надува слабо, вземи и пусни лог, в който има графа колко "иска" да надуе и колко надува в отговор... и ако видиш че има видима разлика си вадиш такъв извод, ако ли пък не .. тогава точно толкова трябва да ти надува, защото колегата по някакви съображения е решил , че трябва да е така.... :Mr Green Fun Надува ти 0.8 - 0.9 бара, а ти колко искаш да бъде ?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: логфайлове след чипване мнения

Мнениеот Dobromirski » Съб 20 апр 2013 6:59


Да , наистина не надува достатъчно. Исканото налягане е 1 бар , а то зор достига 0.8 .
Може още малко да се вдигне горивото до 52mg вместо сегашните 46 ( ако колата работи без пушеци отзад, ако пушляви, не пипаш ) за да се помогне малко на турбината да развърта малко повече и по-бързо.
Провери за спукани маркучи по турбопътищата и лопатките на студената перка на какво дередже е !


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: логфайлове след чипване мнения

Мнениеот blade84 » Съб 20 апр 2013 8:15


Аз не разбрах колата последно е била 90 коня и е станала 110 след чипа или?


Потребителски аватар
mitkodobria
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Автомобил: VW Passat 6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: krumovgrad

Re: логфайлове след чипване мнения

Мнениеот mitkodobria » Съб 20 апр 2013 11:01


Привет колеги мисля че за кола с чип налягането трябва да е 1 бар.пушеци има като я настъпя повечко .идеята ми беше както съм с по големи разпръсквачи и мотор 110коня-дали може да се дигне мощността още малко с допълнителни настройки ,но точно какви?очаквам съвети от по-просветените поздрави....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта