VW Пасат В4 1,9 TD-94год.теч на нафта под вакума на ГНП.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

VW Пасат В4 1,9 TD-94год.теч на нафта под вакума на ГНП.

Мнениеот Vargal » Пон 19 фев 2007 13:04


Колеги,може ли да ми обясните,каква роля играе клапанчето/покрито е с гумено калпаче и хоботче/,отгоре на ГНП,на вакума.В долната част на вакума влиза маркучето эа излишната нафта и над него е тоэи клапан.В горната част/на вакума/ пък влиэа маркучето эа въэдух от турбината.Че въпросат ми е,эащо от време навреме протича от клапанчето нафта и олива всичко под него.Има ли някакво решение эа това? :oops:




Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Pasat 1,9TD

Мнениеот Vargal » Пет 09 мар 2007 13:27


А бе никой ли,не знае эа какво е сложен този нахуйник там.Всъщност го развих и се оказа най обикновен отвор със кече на края,и явно като се подаде по ряэко гаэ,си пуска по малко.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 мар 2007 16:39


Там е клапана на имобилайзера който спира нафтата.И на мен ми тече от там и майстора казаодава допълнително гориво при палене и затова тече по малко.Аз така и не намерих време да сменя гарнитуркита -струват 20-30 лв. целия комплект.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

HI,,,

Мнениеот Vargal » Пет 09 мар 2007 18:22


Значи клапана който отваря и затваря нафтата ,си е отделно и е свързан с кабел за напрежение/+/.Той е ясен/Отварял съм го за почистване и смяна на орингчето/
Интересен е завинтеният"клапан" над него т.е.за вакум апарата на ГНП.Има отворче и гумено калпаче на него.Явно предназначението му е да разтовари нещо,но какво точно,там ми е въпросът.Не разбрах откъде ще се подава допълнително гориво,като тези клапани не са.
Утре ще направя снимка на това.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 мар 2007 18:25


Не съм отварял помпата ,но по твоите описания моята е оцпана с гориво на същото място.Когато ходих при дизелджията на бакърената и го питах дали е "лошо" ,че тече той ми каза да не се притеснявам защото това сълзи от допълнителната нафта която се подава при палене :?


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Съб 10 мар 2007 10:30


Според мен, се подава допълнително нафта при палене, с издърпването на ръчката обогатителя до половината,така се увеличават и оборотите приблизително със 100 об.По-нататъшното издърпване активира изпреварването на впръскване.Всичко това е за по лесно първоначално палене,макар че на Пасата въобще не се налага да го използвам./Пали на четвърт/


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 10 мар 2007 22:16


колега Vargal ,видях че си имаш като моя мотор може би,но моя дизелджия казва, че е най-добре /да не кажа задължително,щото той го казва/ да се пали с сутрин обогатител.При мене е малко по-друго,щото имах проблеми с оборотите и сега като вече ги оправих докато позагрее си го държа на половина,че са ми малко нисички като го върна веднага след като запаля, а иначе мотора е пушка.При мене също мокри там където описваш,ама не се притеснявам въобще,защото си мисля,че от там си извърля нафта,която му е в повече


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Съб 10 мар 2007 22:59


Така си мисля и аэ,дано да има по компетентен от нас.Интереснот е че и снимка не мога да изпратя.


Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Нед 11 мар 2007 9:29


Туй нещо дето говорите за него го има само на ТД двигателите в горната част на помпата, Поставено е там с цел да пуска допълнително нафта като надуе турбото, А това въпросното клапанче дето му тече на колегата представлява отвор с кече и служи за отвор за да може да излиза въздуха при движението на мембраната която управлява подаването на на допълнителна нафта когато надува турбото. А тово гуменото капаче предпазва от влизането на прах. Относно на теча на нафта отговора е че явно е заминало уплътнението на оста на въпросната мембрана представлява О-пръстен. Препоръчвам ти да го разглобиш това устройство-отгоре има 4 болта за отверка и ще видиш за какво става въпрос. Успех.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Нед 11 мар 2007 14:31


4o4o,много добър и логичен отговор.Значи наистина се разтоварва от въздуха създаден от движението на мембраната.Интересно е също така,че на Pasat 1.9TD/92-93г. същият мотор с турбо/,това разтоварващото клапанче и маркучето до турбото ги няма фабрично,защтото няма и мембрана,иначе всичко останало си е еднакво. Ще го отворим, и видим най добре,откъде е играта.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пон 12 мар 2007 14:09


Разглобих вакуума на ГНТ-то.Няма никакви уплатнения или О пръстени.Просто мембраната е свърэана с нещто като шибър с променливо сечение,който със движението си иэбутва малко шибърче отстрани /вътре в кожуха на вакуума/което подава явно повече гориво на ГНП, теча ми е точно от там.И беэ тези неща колата си работи нормално,така че могат и да се изолират.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 мар 2007 15:56


А защо просто не смениш споменатите уплътнения за 20-30 лв.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пон 12 мар 2007 17:51


Какви са и къде се намират те.Нали днес го разглобих и няма такова,освен да има малкото фибърче най долу във вакуума,което мисля че е капсаловано.Ако знаеш точно къде е пиши.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 мар 2007 18:31


Както ти писах просто като ходих при дизелджията в бакърената ми каза че целия комплект гарнитурки за помпата е 30 ина лева ,че и по малко/въпреки че аз съм с 1З ,но и при тебе би трябвало да е същото/.При мене тече от гарнитурката на дясната голяма/дето е по тъмна/ част хваната към тялото на помпата и/или от малкия издатък долу в средата.Иначе за гарнитурките отиваш в секи по сериозен магазин за авточасти-поръчваш и ти ги носят до ден.
Изображение


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 13 мар 2007 9:08


Значи твоята помпа е с електронно регулиране и няма такъв вакуум като моят/цялата ти горна част е различна/Еднакво е, от ел.магнитният клапан за горивото,надолу.Ако ти сълзи около клапана е от орингчето му.Эа минута се сменя.
Как се слага снимка тук,че не не виждам такава опция?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 57 госта