
VW Пасат В4 1,9 TD-94год.теч на нафта под вакума на ГНП.
VW Пасат В4 1,9 TD-94год.теч на нафта под вакума на ГНП.
Колеги,може ли да ми обясните,каква роля играе клапанчето/покрито е с гумено калпаче и хоботче/,отгоре на ГНП,на вакума.В долната част на вакума влиза маркучето эа излишната нафта и над него е тоэи клапан.В горната част/на вакума/ пък влиэа маркучето эа въэдух от турбината.Че въпросат ми е,эащо от време навреме протича от клапанчето нафта и олива всичко под него.Има ли някакво решение эа това?

Pasat 1,9TD
А бе никой ли,не знае эа какво е сложен този нахуйник там.Всъщност го развих и се оказа най обикновен отвор със кече на края,и явно като се подаде по ряэко гаэ,си пуска по малко.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
HI,,,
Значи клапана който отваря и затваря нафтата ,си е отделно и е свързан с кабел за напрежение/+/.Той е ясен/Отварял съм го за почистване и смяна на орингчето/
Интересен е завинтеният"клапан" над него т.е.за вакум апарата на ГНП.Има отворче и гумено калпаче на него.Явно предназначението му е да разтовари нещо,но какво точно,там ми е въпросът.Не разбрах откъде ще се подава допълнително гориво,като тези клапани не са.
Утре ще направя снимка на това.
Интересен е завинтеният"клапан" над него т.е.за вакум апарата на ГНП.Има отворче и гумено калпаче на него.Явно предназначението му е да разтовари нещо,но какво точно,там ми е въпросът.Не разбрах откъде ще се подава допълнително гориво,като тези клапани не са.
Утре ще направя снимка на това.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Според мен, се подава допълнително нафта при палене, с издърпването на ръчката обогатителя до половината,така се увеличават и оборотите приблизително със 100 об.По-нататъшното издърпване активира изпреварването на впръскване.Всичко това е за по лесно първоначално палене,макар че на Пасата въобще не се налага да го използвам./Пали на четвърт/
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
колега Vargal ,видях че си имаш като моя мотор може би,но моя дизелджия казва, че е най-добре /да не кажа задължително,щото той го казва/ да се пали с сутрин обогатител.При мене е малко по-друго,щото имах проблеми с оборотите и сега като вече ги оправих докато позагрее си го държа на половина,че са ми малко нисички като го върна веднага след като запаля, а иначе мотора е пушка.При мене също мокри там където описваш,ама не се притеснявам въобще,защото си мисля,че от там си извърля нафта,която му е в повече
- 4o4o_2345
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Туй нещо дето говорите за него го има само на ТД двигателите в горната част на помпата, Поставено е там с цел да пуска допълнително нафта като надуе турбото, А това въпросното клапанче дето му тече на колегата представлява отвор с кече и служи за отвор за да може да излиза въздуха при движението на мембраната която управлява подаването на на допълнителна нафта когато надува турбото. А тово гуменото капаче предпазва от влизането на прах. Относно на теча на нафта отговора е че явно е заминало уплътнението на оста на въпросната мембрана представлява О-пръстен. Препоръчвам ти да го разглобиш това устройство-отгоре има 4 болта за отверка и ще видиш за какво става въпрос. Успех.
4o4o,много добър и логичен отговор.Значи наистина се разтоварва от въздуха създаден от движението на мембраната.Интересно е също така,че на Pasat 1.9TD/92-93г. същият мотор с турбо/,това разтоварващото клапанче и маркучето до турбото ги няма фабрично,защтото няма и мембрана,иначе всичко останало си е еднакво. Ще го отворим, и видим най добре,откъде е играта.
Разглобих вакуума на ГНТ-то.Няма никакви уплатнения или О пръстени.Просто мембраната е свърэана с нещто като шибър с променливо сечение,който със движението си иэбутва малко шибърче отстрани /вътре в кожуха на вакуума/което подава явно повече гориво на ГНП, теча ми е точно от там.И беэ тези неща колата си работи нормално,така че могат и да се изолират.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Както ти писах просто като ходих при дизелджията в бакърената ми каза че целия комплект гарнитурки за помпата е 30 ина лева ,че и по малко/въпреки че аз съм с 1З ,но и при тебе би трябвало да е същото/.При мене тече от гарнитурката на дясната голяма/дето е по тъмна/ част хваната към тялото на помпата и/или от малкия издатък долу в средата.Иначе за гарнитурките отиваш в секи по сериозен магазин за авточасти-поръчваш и ти ги носят до ден.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта