ААZ центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

ААZ центровка на ГНП

Мнениеот Водния дух1 » Вто 21 май 2013 21:30


Здравейте колеги. Притежавам Венто с двигател ААZ. Искам да питам какво се получава ако предварението на помпата е по-голямо? Защото колата ми се струва, че много бързо набира (много ги е яд батковците с ТDI по кръстовищата) но във високите обороти май умалява. Филтрите са сменени скоро. Разхода в Русе е около 7, извън града е 5 литра. Центровката е правена без "часовник". Когато я купих беше много мудна и майстора ми и даде предварение леко, каза че ще трака малко повече, но няма проблем. И наистина колата си пали без проблеми студена, топла, няма зиме няма лято. Къде да отида в Русе да ми направят центровката читаво с индикатор,за да няма :banghead Мерси предварително




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20302
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка на ГНП

Мнениеот Vlad777 » Вто 21 май 2013 22:13


Колега, гледам че имаш вече профил. Няма смисъл за всяка тема да си правиш нов.


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Центровка на ГНП ААZ

Мнениеот nebeto » Сря 22 май 2013 0:21


Ти внимавай с тия батковци дето карат TDI,най вероятно не искат да ти покажат какво е то да караш TDI !

струва ми се,че нещо с турбото става, а не че помпата ти има предварение.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: ААZ центровка на ГНП

Мнениеот andon_ » Сря 22 май 2013 18:08


Според мен нищо не става, просто колегата има много големи очаквания от този мотор. Нормално е във високите да се позадъхва вече, все пак е 75 коня, а не 130 например :) Я уточни какво разбираш под
Водния дух1 написа: Защото колата ми се струва, че много бързо набира (много ги е яд батковците с ТDI по кръстовищата) но във високите обороти май умалява
Т.е. колко високи :)


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: ААZ центровка на ГНП

Мнениеот Водния дух1 » Сря 22 май 2013 20:45


Ами колеги примерно след 3200 оборота колата набира вече по-бавно.Преди подаването на предварението колата в ниските обороти набираше по-бавно,но от 2800 нагоре сякаш се държеше по-добре.Максималната скорост си е все около 165-170 км.А до колегата nebeto аз знам,че TDI е много по-добър от предкамерния AAZ.Но ... Виждал съм доста TDI-та влезли в авариен режим.При нас пък хубавото е че няма разни дебитомери,клапъни,вакуми,компютри които могат да те вкарат в голям филм.Да не говорим и за постоянните проблеми с променливите геометрии на турбините.А моя двигател даже няма обтяжна ролка на пистовия ремък.Иначе аз също харесвам TDI но като купувах колата не можах да се напъна за TDI.Поздрави


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ААZ центровка на ГНП

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 22 май 2013 22:51


Колега като гледам и ти както и аз както и много други колеги искаш всичко по колата да е оптимално и се вглеждаш и в най-малките детайли.Най-често обаче търсенето на "проблем" като твоя се оказва загуба на време и пари. Щом палиш добре зимата и вдигаш 170 може да се каже,че всичко е в нормите. Ако пък толкова я мислиш тая центровка,че не можеш да заспиш вечерно време, иди при някой майстор с нужното оборудване да я направи по книга и си свиркай.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта