



ААZ центровка на ГНП
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
ААZ центровка на ГНП
Здравейте колеги. Притежавам Венто с двигател ААZ. Искам да питам какво се получава ако предварението на помпата е по-голямо? Защото колата ми се струва, че много бързо набира (много ги е яд батковците с ТDI по кръстовищата) но във високите обороти май умалява. Филтрите са сменени скоро. Разхода в Русе е около 7, извън града е 5 литра. Центровката е правена без "часовник". Когато я купих беше много мудна и майстора ми и даде предварение леко, каза че ще трака малко повече, но няма проблем. И наистина колата си пали без проблеми студена, топла, няма зиме няма лято. Къде да отида в Русе да ми направят центровката читаво с индикатор,за да няма
Мерси предварително

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Центровка на ГНП
Колега, гледам че имаш вече профил. Няма смисъл за всяка тема да си правиш нов.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Центровка на ГНП ААZ
Ти внимавай с тия батковци дето карат TDI,най вероятно не искат да ти покажат какво е то да караш TDI !
струва ми се,че нещо с турбото става, а не че помпата ти има предварение.
струва ми се,че нещо с турбото става, а не че помпата ти има предварение.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: ААZ центровка на ГНП
Според мен нищо не става, просто колегата има много големи очаквания от този мотор. Нормално е във високите да се позадъхва вече, все пак е 75 коня, а не 130 например :) Я уточни какво разбираш под
Т.е. колко високи :)Водния дух1 написа: Защото колата ми се струва, че много бързо набира (много ги е яд батковците с ТDI по кръстовищата) но във високите обороти май умалява
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: ААZ центровка на ГНП
Ами колеги примерно след 3200 оборота колата набира вече по-бавно.Преди подаването на предварението колата в ниските обороти набираше по-бавно,но от 2800 нагоре сякаш се държеше по-добре.Максималната скорост си е все около 165-170 км.А до колегата nebeto аз знам,че TDI е много по-добър от предкамерния AAZ.Но ... Виждал съм доста TDI-та влезли в авариен режим.При нас пък хубавото е че няма разни дебитомери,клапъни,вакуми,компютри които могат да те вкарат в голям филм.Да не говорим и за постоянните проблеми с променливите геометрии на турбините.А моя двигател даже няма обтяжна ролка на пистовия ремък.Иначе аз също харесвам TDI но като купувах колата не можах да се напъна за TDI.Поздрави
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ААZ центровка на ГНП
Колега като гледам и ти както и аз както и много други колеги искаш всичко по колата да е оптимално и се вглеждаш и в най-малките детайли.Най-често обаче търсенето на "проблем" като твоя се оказва загуба на време и пари. Щом палиш добре зимата и вдигаш 170 може да се каже,че всичко е в нормите. Ако пък толкова я мислиш тая центровка,че не можеш да заспиш вечерно време, иди при някой майстор с нужното оборудване да я направи по книга и си свиркай.