Колеги преди 2 дни си взех ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди с ЕСП и борд компиутар.По талон колата е 110 коня а някои твърдят че е 90 понеже буквите на багажника са бели всичките на капака на двигателя също.Явно тея са били големи автоджамбази от автокъщата както са повечето де.
Другия проблем е че понякога ми изписва имобилайзер актив на дисплея и колата не пали, върти но не пали.Бутам я 2-3 метра и на скорост пали.Закачих я на комп и изкара грешка на клуча че не го познава и дебитомер.Но според мен ако е имобилайзер колата няма да запали нито на бутане нито на дърпане.Това не го прави секи път а понякога само.Също и незнам дали е свързано с това, когато запаля успешно вкарвам 1ва и тръгвам и огасва, пак така ако подам малко газ огасва като тръгна да потеглям....ако я изрежа с яко газ не огасва.И това пак понякога не всеки път....дайте мнения кое да правя и сменям.Предложиха ми да изрежа имобилайзера изцяло и утре ще го правя в сервиза.



ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
по кода на двигатела можеш да разбереш колко коня е. Тия букви не ги гледай изобщо! За другите проблеми нека кажат по компетентните колеги
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Колега, щом ти изписва имобилайзер и не пали на стартер е нормално :). Нормално е, да запали с бутане или дърпане при неразпознат ключ, поне при мене е така. На буса имобилайзера прекъсва неква верига и когато счупих ключа, го палих с бутане :) Колкото до гасненето, може да е и от дебитомера, понеже не се държи адекватно, т.е. не подава точна информация и горивната смес при ниски обороти ти е неправилна. Това вече с живи данни и лог ще се установи най-добре ..
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Аз имах същия проблем с имобилайзера. Разкачих акумулатора за 5 минути и се оправи. Просто нещо беше бъгнал. Пробвай :) И за напред - кола от автокъща - не :)
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
- Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
На ваг ком даде имобилайзер и дебитомер като грешки.Но не винаги го изкарва тоо дебитомер и той е проблем но не основен.Има въздух по системата днес го видях и немога да разбера откъде смуче.Пробвах изолирах с шише за резервоар всичко е ОК пали постоянно, но иначе изстине ли 10-15минс неиска....а няма видимо сму4ене на вуздух странно.
Колкото до имобилайзера ми казаха че ако е от него няма да запали въобще и ще свети на таблото там кльчето.
Мотора ми е АЛР май беше и насякуде пище че треа да е 90 а по големия талон е регистрирана на 110 коня...направо ужас тоо път ме преебаха яко.
Колкото до имобилайзера ми казаха че ако е от него няма да запали въобще и ще свети на таблото там кльчето.
Мотора ми е АЛР май беше и насякуде пище че треа да е 90 а по големия талон е регистрирана на 110 коня...направо ужас тоо път ме преебаха яко.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 15:57
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: 1.9TDI AJM 25.10.2000
- Местоположение: София
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Виж номер на двигател в големия талон пише го под рамата. После ако знаеш къде да погледнеш погледни номера на самия мотор дали съвпадат.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
За грешката на имото и за непаленето,може микро буксата на антената на имобилазера да не прави добър контакт (или поне не винаги да дава контакт).Намира се под пласмасите на волана и влиза един вид в ключалката.Там е натената (която всъшност,чисто и просто една бобина).Разкачаш буксичката и пръскаш с контактен спрей.
Има голяма вероятност да се оправи от това!
И колега добре е да напишеш в профила си от къде си,така повече хора могат да ти помогнат!
Има голяма вероятност да се оправи от това!
И колега добре е да напишеш в профила си от къде си,така повече хора могат да ти помогнат!

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
- Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Мерси за инфото колеги.След дълги тестове отново имобилайзера го дава като грешка но понякога само не пречи той на паленето все още според мен.
Забелязах че смуче въздух.Пробвахме с шише там други работи от филтъра назад към резервоара смуче но няма видим откъде....не се намира.Всичко изглежда ОК, а тя си смуче то се вижда даже по маркуча входящия балончетата как циркулират яко.Дали може от резервоара да смуче там от цедката или маркуча който влиза в него....само това остана май незнам.
Забелязах че смуче въздух.Пробвахме с шише там други работи от филтъра назад към резервоара смуче но няма видим откъде....не се намира.Всичко изглежда ОК, а тя си смуче то се вижда даже по маркуча входящия балончетата как циркулират яко.Дали може от резервоара да смуче там от цедката или маркуча който влиза в него....само това остана май незнам.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
- Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Колеги и до резервоара и в него сондата всичко е ОК.Колата смуче въздух по входното маркуче то е прозрачно се виждат яко балончетата.Давайте мнения.Може ли са износени елементи на помпата така ми казаха че е възможно незнам.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
шишето с горивото къде го слагаш --- преди или след горивния филтър?
За кода на двигателя виж в багажника под стелката някъде трябва да имаш залепен стикер със кода и други съкращения за екстрите на колата ти :) и тук може да си гледаш оборудването http://prsearch.planetvag.com/default.aspx
--------------------------------------------------------------------------------------

За кода на двигателя виж в багажника под стелката някъде трябва да имаш залепен стикер със кода и други съкращения за екстрите на колата ти :) и тук може да си гледаш оборудването http://prsearch.planetvag.com/default.aspx
--------------------------------------------------------------------------------------

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
- Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания
Оказа се че с повече нафта над 10 литра колата пали от раз и няма вуздух по системата не смуче.Явно нещо от сондата или от резервоара като падне нивото на нафтата на 3-4 литра тогава почва да смуче въздух.Мн странно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта