ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
rosko_s
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот rosko_s » Сря 22 май 2013 18:44


Колеги преди 2 дни си взех ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди с ЕСП и борд компиутар.По талон колата е 110 коня а някои твърдят че е 90 понеже буквите на багажника са бели всичките на капака на двигателя също.Явно тея са били големи автоджамбази от автокъщата както са повечето де.
Другия проблем е че понякога ми изписва имобилайзер актив на дисплея и колата не пали, върти но не пали.Бутам я 2-3 метра и на скорост пали.Закачих я на комп и изкара грешка на клуча че не го познава и дебитомер.Но според мен ако е имобилайзер колата няма да запали нито на бутане нито на дърпане.Това не го прави секи път а понякога само.Също и незнам дали е свързано с това, когато запаля успешно вкарвам 1ва и тръгвам и огасва, пак така ако подам малко газ огасва като тръгна да потеглям....ако я изрежа с яко газ не огасва.И това пак понякога не всеки път....дайте мнения кое да правя и сменям.Предложиха ми да изрежа имобилайзера изцяло и утре ще го правя в сервиза.




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот lubo007 » Сря 22 май 2013 21:41


по кода на двигатела можеш да разбереш колко коня е. Тия букви не ги гледай изобщо! За другите проблеми нека кажат по компетентните колеги


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот andon_ » Чет 23 май 2013 2:59


Колега, щом ти изписва имобилайзер и не пали на стартер е нормално :). Нормално е, да запали с бутане или дърпане при неразпознат ключ, поне при мене е така. На буса имобилайзера прекъсва неква верига и когато счупих ключа, го палих с бутане :) Колкото до гасненето, може да е и от дебитомера, понеже не се държи адекватно, т.е. не подава точна информация и горивната смес при ниски обороти ти е неправилна. Това вече с живи данни и лог ще се установи най-добре ..


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот Genizzle » Чет 23 май 2013 7:03


Аз имах същия проблем с имобилайзера. Разкачих акумулатора за 5 минути и се оправи. Просто нещо беше бъгнал. Пробвай :) И за напред - кола от автокъща - не :)


rosko_s
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот rosko_s » Чет 23 май 2013 17:17


На ваг ком даде имобилайзер и дебитомер като грешки.Но не винаги го изкарва тоо дебитомер и той е проблем но не основен.Има въздух по системата днес го видях и немога да разбера откъде смуче.Пробвах изолирах с шише за резервоар всичко е ОК пали постоянно, но иначе изстине ли 10-15минс неиска....а няма видимо сму4ене на вуздух странно.
Колкото до имобилайзера ми казаха че ако е от него няма да запали въобще и ще свети на таблото там кльчето.
Мотора ми е АЛР май беше и насякуде пище че треа да е 90 а по големия талон е регистрирана на 110 коня...направо ужас тоо път ме преебаха яко.


PiMPi
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 12 май 2008 15:57
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: 1.9TDI AJM 25.10.2000
Местоположение: София

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот PiMPi » Чет 23 май 2013 20:33


Виж номер на двигател в големия талон пише го под рамата. После ако знаеш къде да погледнеш погледни номера на самия мотор дали съвпадат.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот Vag_activator » Чет 23 май 2013 22:20


За грешката на имото и за непаленето,може микро буксата на антената на имобилазера да не прави добър контакт (или поне не винаги да дава контакт).Намира се под пласмасите на волана и влиза един вид в ключалката.Там е натената (която всъшност,чисто и просто една бобина).Разкачаш буксичката и пръскаш с контактен спрей.
Има голяма вероятност да се оправи от това!
И колега добре е да напишеш в профила си от къде си,така повече хора могат да ти помогнат! :th_up


rosko_s
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот rosko_s » Пет 24 май 2013 8:08


Мерси за инфото колеги.След дълги тестове отново имобилайзера го дава като грешка но понякога само не пречи той на паленето все още според мен.
Забелязах че смуче въздух.Пробвахме с шише там други работи от филтъра назад към резервоара смуче но няма видим откъде....не се намира.Всичко изглежда ОК, а тя си смуче то се вижда даже по маркуча входящия балончетата как циркулират яко.Дали може от резервоара да смуче там от цедката или маркуча който влиза в него....само това остана май незнам.


rosko_s
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот rosko_s » Пет 24 май 2013 16:11


Колеги и до резервоара и в него сондата всичко е ОК.Колата смуче въздух по входното маркуче то е прозрачно се виждат яко балончетата.Давайте мнения.Може ли са износени елементи на помпата така ми казаха че е възможно незнам.


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот minimalizum » Пет 24 май 2013 22:33


шишето с горивото къде го слагаш --- преди или след горивния филтър?

За кода на двигателя виж в багажника под стелката някъде трябва да имаш залепен стикер със кода и други съкращения за екстрите на колата ти :) и тук може да си гледаш оборудването http://prsearch.planetvag.com/default.aspx


--------------------------------------------------------------------------------------
Изображение


rosko_s
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 20 май 2013 21:15
Автомобил: GOLF IV ALH + Brezel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОЛФ 4 2000 год 1.9 тди питания

Мнениеот rosko_s » Съб 25 май 2013 14:59


Оказа се че с повече нафта над 10 литра колата пали от раз и няма вуздух по системата не смуче.Явно нещо от сондата или от резервоара като падне нивото на нафтата на 3-4 литра тогава почва да смуче въздух.Мн странно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58 и 38 госта