Пасат В 5,5 130 AVF след чипване новия съединител буксува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат В 5,5 130 AVF след чипване новия съединител буксува

Мнениеот SladurVW » Нед 01 ное 2015 9:34


Здравейте колеги.
Карам Пасат В 5,5 130 коня AVF мотор.
Преди няколко месеца чипнах колата, като стана 170 коня.
Съесинителя ми е на 15 000 километра. В петък тръгнах да пътувам и като зареждах изпуснах малко повече добавката. По време на пътуването при рязко подаване на газ при ускорение на 2200 оборота буксува съединителя.
Питането ми е дали има варианти за съединител който да издържа това натоварване, защото ми харесва вървежа на колата или трябва да се пипа чипа? Кое е по добре?
Поздрави!!!
Предварително благодаря.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот hvp800 » Нед 01 ное 2015 11:43


Керамичен съединител е единия вариант а другия е усилен притискател. За да се предаде толкоз бързо феродото или си нацелил менте или "чипа" не е в ред. Лагер помпа сменя ли???


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот Dani16v » Нед 01 ное 2015 16:19


170 коня, а колко НМ? Щото точно НМ дават жега на съединителя! Все си мисля,че и оригиналния за модела трябва да държи при положение, че е на 15 000.. освен ако не е правен в някой гараж, демек попаднал си на менте! И както колегата каза, важно е също кой е писал чипа..


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот ivel » Нед 01 ное 2015 17:31


например ако си сложил мекарм съединител,нищо чудно да се предава


SladurVW
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот SladurVW » Нед 01 ное 2015 19:32


Н-М са 430.
Съединителя не е LUC, а е Valeo, като не е с демпферен маховик, а е някакъв заместител.
Възможно ли е да е от тъпото Valeo.
:banghead :banghead :banghead


Потребителски аватар
vladko33
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот vladko33 » Нед 01 ное 2015 20:38


Карам същия пасат, 170к.с. 460 нютона. При слагането на чипа смених съединителя, но поставих какъвто си трябва- Люк. Нямам проблеми за сега , надявам се и за в бъдеще да нямам. Този, който ти си сложил, не е ли от по-слаб двигател ? Отделно и липсата на демпфер съвсем го е унищожила. Колата ти в момента най-вероятно върви много и разполага с всичките си нютони още в диапазона 1800-2000 оборота. Според мен това, съчетано с неправилния съединител, е довело до този ефект така бързо .


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: След чипване новия съединител буксува

Мнениеот hvp800 » Нед 01 ное 2015 21:11


SladurVW написа:Съединителя не е LUC, а е Valeo, като не е с демпферен маховик, а е някакъв заместител.

Щом си с твърд маховик ( както казваш ) направо слагай керамика и си ТИ :th_up
За около 150-180 лв ще си решиш проблема за доста дълго време.
Маховика трака ли на празен ход??? Питам от чисто любопитство



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта