Здравейте колеги.
Карам Пасат В 5,5 130 коня AVF мотор.
Преди няколко месеца чипнах колата, като стана 170 коня.
Съесинителя ми е на 15 000 километра. В петък тръгнах да пътувам и като зареждах изпуснах малко повече добавката. По време на пътуването при рязко подаване на газ при ускорение на 2200 оборота буксува съединителя.
Питането ми е дали има варианти за съединител който да издържа това натоварване, защото ми харесва вървежа на колата или трябва да се пипа чипа? Кое е по добре?
Поздрави!!!
Предварително благодаря.



Пасат В 5,5 130 AVF след чипване новия съединител буксува
Re: След чипване новия съединител буксува
Керамичен съединител е единия вариант а другия е усилен притискател. За да се предаде толкоз бързо феродото или си нацелил менте или "чипа" не е в ред. Лагер помпа сменя ли???
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: След чипване новия съединител буксува
170 коня, а колко НМ? Щото точно НМ дават жега на съединителя! Все си мисля,че и оригиналния за модела трябва да държи при положение, че е на 15 000.. освен ако не е правен в някой гараж, демек попаднал си на менте! И както колегата каза, важно е също кой е писал чипа..
Re: След чипване новия съединител буксува
например ако си сложил мекарм съединител,нищо чудно да се предава
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След чипване новия съединител буксува
Н-М са 430.
Съединителя не е LUC, а е Valeo, като не е с демпферен маховик, а е някакъв заместител.
Възможно ли е да е от тъпото Valeo.

Съединителя не е LUC, а е Valeo, като не е с демпферен маховик, а е някакъв заместител.
Възможно ли е да е от тъпото Valeo.



- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След чипване новия съединител буксува
Карам същия пасат, 170к.с. 460 нютона. При слагането на чипа смених съединителя, но поставих какъвто си трябва- Люк. Нямам проблеми за сега , надявам се и за в бъдеще да нямам. Този, който ти си сложил, не е ли от по-слаб двигател ? Отделно и липсата на демпфер съвсем го е унищожила. Колата ти в момента най-вероятно върви много и разполага с всичките си нютони още в диапазона 1800-2000 оборота. Според мен това, съчетано с неправилния съединител, е довело до този ефект така бързо .
Re: След чипване новия съединител буксува
SladurVW написа:Съединителя не е LUC, а е Valeo, като не е с демпферен маховик, а е някакъв заместител.
Щом си с твърд маховик ( както казваш ) направо слагай керамика и си ТИ

За около 150-180 лв ще си решиш проблема за доста дълго време.
Маховика трака ли на празен ход??? Питам от чисто любопитство
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта