Голф 4 1.9 110 HP грешки от диагностика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
globetrance
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 21:45
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8 T
Местоположение: Казанлък

Голф 4 1.9 110 HP грешки от диагностика

Мнениеот globetrance » Нед 16 юни 2013 12:44


Един приятел си е купил този голф за много изгодната цена от 3500 лв... Днес реших да го видя и първото което установих е че турбината не работи, реших да го закача на VCDS и следните грешки бяха открити в двигателя. Самия мотор не работи изобщо добре и се тресе постоянно прекъсва, затова направих и 2 лога на 1,4 13, 3 канал VCDS ще бъда благодарен на някой да разчете данните и да ми каже дали стойностите се разминават много от нормалното.

Sunday,16,June,2013,13:05:44:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 038 906 018 J
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1810
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00222
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
2 Faults Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU

Readiness: N/A
Прикачени файлове
GOLF 4 test.xls
(23.5 KиБ) Свален 162 пъти
LOG GOLF 4 EGR.xls
(22.5 KиБ) Свален 171 пъти




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP

Мнениеот blade84 » Нед 16 юни 2013 12:53


Лог не се прави така. На 3та или още по добре на 4та от 1500 до 4000 оборота с газ до доле без да пускаш.
Трябва ти доста дълга права. :mrgreen


globetrance
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 21:45
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8 T
Местоположение: Казанлък

Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP

Мнениеот globetrance » Пон 17 юни 2013 5:33


Добре някой може ли да ми каже, какво означават тези две грешки?

Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 038 906 018 J
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1810
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00222
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
2 Faults Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU

Readiness: N/A


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP

Мнениеот Dobromirski » Пон 17 юни 2013 7:12


01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit

Означава , че е достигнат лимита на преместване на електромагнита за количеството на гориво в помпата .
възможни причини :
Механично задържане , преместена глава на помпата, твърде голямо количество от Горивните карти на ECU-to.

18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU

Означава, че липсва комуникация между ECU-то на двигателя и ECU-то на автоматичната скоростна кутия :mhihi

И понеже предполагам, че голфа е с ръчни скорости, това означава , че кодинга на ECU-то е на "автомат" за да може да пали топъл и да не дъвчи когато се движи по инерция . ( От прочетеното по-горе , виждам, че това не му е помогнало )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта