Един приятел си е купил този голф за много изгодната цена от 3500 лв... Днес реших да го видя и първото което установих е че турбината не работи, реших да го закача на VCDS и следните грешки бяха открити в двигателя. Самия мотор не работи изобщо добре и се тресе постоянно прекъсва, затова направих и 2 лога на 1,4 13, 3 канал VCDS ще бъда благодарен на някой да разчете данните и да ми каже дали стойностите се разминават много от нормалното.
Sunday,16,June,2013,13:05:44:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 038 906 018 J
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1810
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00222
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
2 Faults Found:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Readiness: N/A



Голф 4 1.9 110 HP грешки от диагностика
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 28 апр 2010 21:45
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 T
- Местоположение: Казанлък
Голф 4 1.9 110 HP грешки от диагностика
- Прикачени файлове
-
- GOLF 4 test.xls
- (23.5 KиБ) Свален 163 пъти
-
- LOG GOLF 4 EGR.xls
- (22.5 KиБ) Свален 172 пъти
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP
Лог не се прави така. На 3та или още по добре на 4та от 1500 до 4000 оборота с газ до доле без да пускаш.
Трябва ти доста дълга права.
Трябва ти доста дълга права.

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 28 апр 2010 21:45
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 T
- Местоположение: Казанлък
Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP
Добре някой може ли да ми каже, какво означават тези две грешки?
Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 038 906 018 J
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1810
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00222
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
2 Faults Found:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Readiness: N/A
Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 038 906 018 J
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1810
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00222
VCID: 1D3BC7AD97AAEF1
2 Faults Found:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Readiness: N/A
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Грешки от диагностика на Голф 4 1.9 110 HP
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
Означава , че е достигнат лимита на преместване на електромагнита за количеството на гориво в помпата .
възможни причини :
Механично задържане , преместена глава на помпата, твърде голямо количество от Горивните карти на ECU-to.
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Означава, че липсва комуникация между ECU-то на двигателя и ECU-то на автоматичната скоростна кутия
И понеже предполагам, че голфа е с ръчни скорости, това означава , че кодинга на ECU-то е на "автомат" за да може да пали топъл и да не дъвчи когато се движи по инерция . ( От прочетеното по-горе , виждам, че това не му е помогнало )
18-00 - Upper Limit
Означава , че е достигнат лимита на преместване на електромагнита за количеството на гориво в помпата .
възможни причини :
Механично задържане , преместена глава на помпата, твърде голямо количество от Горивните карти на ECU-to.
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Означава, че липсва комуникация между ECU-то на двигателя и ECU-то на автоматичната скоростна кутия

И понеже предполагам, че голфа е с ръчни скорости, това означава , че кодинга на ECU-то е на "автомат" за да може да пали топъл и да не дъвчи когато се движи по инерция . ( От прочетеното по-горе , виждам, че това не му е помогнало )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта