JP смяна на разпръсквачи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

JP смяна на разпръсквачи

Мнениеот alopoo » Пон 31 окт 2011 22:59


Решил съм да сменям разпръсквачтите на JP мотор.Да знаете в сервиз на каква цена ще ми извършат тази смяна с резервни части, с труд, всичко? А също да попитам сложен ли е процеса, тоест мога ли да го извърша сам или има някакви настройки на самите разпръсквачи да се правят?




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Смяна на разпръсквачи

Мнениеот ventotdi » Вто 01 ное 2011 20:14


развий си дюзите от главата и ги закарай на помпаджията заедно със новите разпръсквачи ... В Русе труда струва 20 лева смяна + стенд ....,а ако отидеш с колата вече има демонтаж и монтаж и става малко по дебело ;)


Потребителски аватар
vw-gt
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kardjali
Контакти:

Re: Смяна на разпръсквачи

Мнениеот vw-gt » Нед 16 юни 2013 21:25


здравейте колеги да попитам разбиращите, сменил съм разпръсквачите на Golf3 1.9TDI 90к.с (1Z.) от ASV мотор 205um. и чип за тях, обаче тези разпръсквачи заводско на ASV отварят на 220 бара. при мен дали може да има спад на налягане в помпата и да не мога да достигам това налягане дори и с чип. Карам на 1.2 бара на предверение от помпата, 51 милиграма за един цикъл, дебитомера дава около 850 единици. в момнета колата пуши доста. Смених разпръсквачите но не съм ги стендвал. Очаквам вашите мнения мерси предварително..


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на разпръсквачи

Мнениеот juve » Пон 17 юни 2013 12:13


Че то не разпръсквачите "отварят".. самите дюзи и тяхата настройка определят наколко да отварят... според мен , след като си започнал цялата манипулация със смяна на разпръсквачи е трябвало да се минат на стенд, за да може да се гарантира, че всичко , което следва след това лежи на някакви що -годе стабилни основи - иначе кой може да каже коя на колко отваря, дали не 'пикае " или други гадости... вярно , че стенда си е кинта, ама в домашни условия резултата без него е по системата " тука има - тука нема" ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта