1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот bobitur » Вто 06 авг 2013 11:20


Мисля, че турбината пренадува след проба с друг н75 работещ и дебитомер от друга кола направих няколко лога. Моля за съвет от знаещите и можещите. След 3000 оборота на 5-та предавка колата не върви. Вестгайт клапана ли е проблема?
Поздрави на всички.
Прикачени файлове
LOG-01-001-003-011.xlsx
(19.18 KиБ) Свален 166 пъти
LOG-01-003-008-011.xlsx
(13.73 KиБ) Свален 187 пъти
LOG-01-001-010-011.xlsx
(18.01 KиБ) Свален 232 пъти




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот milmar » Вто 06 авг 2013 15:54


1 и 3-тия log не ми излизат добре на екрана, но така или иначе аз не видях пренадуване. Налягането все не достига и според мен, от това и дебитомера не достига исканата стойност. Сигурен ли си че маркучетата са правилно наредени на N75.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот bobitur » Сря 07 авг 2013 7:13


milmar написа:1 и 3-тия log не ми излизат добре на екрана, но така или иначе аз не видях пренадуване. Налягането все не достига и според мен, от това и дебитомера не достига исканата стойност. Сигурен ли си че маркучетата са правилно наредени на N75.

При смяна на турбина не ги белязах, по спомен карам, но все пак ще е добре ако открия схема.
Но ако не се свържат правилно няма ли въобще да върви колата. Тя, че е бая спъната така е, но все пак баща ми е кара и иска да е направя поне да не забива.


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот tedwv » Сря 07 авг 2013 8:19




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот milmar » Сря 07 авг 2013 8:51


tedwv написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=372765 Тук има схема.


Това е вярната схема, защото във форумите, пък и в ЕТКА е дадена грешна схема!


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот bobitur » Сря 07 авг 2013 12:26


Добре ама и аз като колегата трудно се ориентирам. Единия вакум от към буксата на н75 отива след филтъра преди турбината. Единия вакум си е червен той къде трябва да е. Мисля че той е объркания ако пробвам да ги разменя може ли да прецакам нещо като н75 или турбина.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот tedwv » Сря 07 авг 2013 13:06


N75.jpg
Така само да кажа,че много ме мързи да пиша ама като трябва да се помогне ще се напъна.Ако такъв е и твоя клапан значи положението е следното:
Червения маркуч идва от охлюва на турбото.
Синия отива в актуатора за да разтовари турбото.
А черния отива в тръбата която подава въздух на турбото.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот milmar » Сря 07 авг 2013 13:17


tedwv написа:....

:th_up

Само да допълня: актуаторът и цялото управление на този модел турбо работят с налягане, а не с подналягане. Налягането по червения маркуч се управлява от компа посредством ел. магн клапан и се подава към актуатора (по синия маркуч). Колкото по-голямо налягане се подава на актуатора, толкова турбото се разтоварва, в този смисъл опасен е режима на работа с откачен примерно син маркуч, тогава търбото надува колкото може.

Червения и синия маркуч (условно, моите и трите са черни вече :biggrin ) се разпознават дали са на правилното място на турбото трудно с гледане, защото са на кофти място при Пасат Б4, най-лесно става с пипане при изстинал двигател. Червения отива в изхода на охлюва, а синия се спуска още надолу до актуатора.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот bobitur » Сря 07 авг 2013 13:25


Ако им ги разменя за проба червения с синия при теб? Колата е вестгате 1Z е мотора.
Поздрави.


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот tedwv » Сря 07 авг 2013 13:56


bobitur написа:Ако им ги разменя за проба червения с синия при теб? Колата е вестгате 1Z е мотора.
Поздрави.
Не зная кого питаш, тази снимка не е от моята кола използвах я за да ти е по-лесно да разбереш за какво става на въпрос мисля, че с допълнението на колегата milmar всичко е ясно.Така трябва да са маркучите, но ако и след това турбото пренадува виж актуатора да не е запекъл.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.

Мнениеот milmar » Сря 07 авг 2013 22:51


Абе какво има да разменяш, нареди ги по този начин и ако няма дефектен елемент във веригата, всичко трябва да бачка. Но може някъде примерно да има пробив по маркучите, може актуатора да изпуска, може N75 да не работи както трябва заради електрически и неелектрически проблем и т.н.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта