Мисля, че турбината пренадува след проба с друг н75 работещ и дебитомер от друга кола направих няколко лога. Моля за съвет от знаещите и можещите. След 3000 оборота на 5-та предавка колата не върви. Вестгайт клапана ли е проблема?
Поздрави на всички.



1Z пасат помощ за разчитане на лог.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
1Z пасат помощ за разчитане на лог.
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-001-003-011.xlsx
- (19.18 KиБ) Свален 167 пъти
-
- LOG-01-003-008-011.xlsx
- (13.73 KиБ) Свален 187 пъти
-
- LOG-01-001-010-011.xlsx
- (18.01 KиБ) Свален 232 пъти
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
1 и 3-тия log не ми излизат добре на екрана, но така или иначе аз не видях пренадуване. Налягането все не достига и според мен, от това и дебитомера не достига исканата стойност. Сигурен ли си че маркучетата са правилно наредени на N75.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
milmar написа:1 и 3-тия log не ми излизат добре на екрана, но така или иначе аз не видях пренадуване. Налягането все не достига и според мен, от това и дебитомера не достига исканата стойност. Сигурен ли си че маркучетата са правилно наредени на N75.
При смяна на турбина не ги белязах, по спомен карам, но все пак ще е добре ако открия схема.
Но ако не се свържат правилно няма ли въобще да върви колата. Тя, че е бая спъната така е, но все пак баща ми е кара и иска да е направя поне да не забива.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
tedwv написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=372765 Тук има схема.
Това е вярната схема, защото във форумите, пък и в ЕТКА е дадена грешна схема!
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
Добре ама и аз като колегата трудно се ориентирам. Единия вакум от към буксата на н75 отива след филтъра преди турбината. Единия вакум си е червен той къде трябва да е. Мисля че той е объркания ако пробвам да ги разменя може ли да прецакам нещо като н75 или турбина.
Поздрави на всички.
Поздрави на всички.
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
Червения маркуч идва от охлюва на турбото.
Синия отива в актуатора за да разтовари турбото.
А черния отива в тръбата която подава въздух на турбото.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
tedwv написа:....

Само да допълня: актуаторът и цялото управление на този модел турбо работят с налягане, а не с подналягане. Налягането по червения маркуч се управлява от компа посредством ел. магн клапан и се подава към актуатора (по синия маркуч). Колкото по-голямо налягане се подава на актуатора, толкова турбото се разтоварва, в този смисъл опасен е режима на работа с откачен примерно син маркуч, тогава търбото надува колкото може.
Червения и синия маркуч (условно, моите и трите са черни вече

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
Ако им ги разменя за проба червения с синия при теб? Колата е вестгате 1Z е мотора.
Поздрави.
Поздрави.
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
Не зная кого питаш, тази снимка не е от моята кола използвах я за да ти е по-лесно да разбереш за какво става на въпрос мисля, че с допълнението на колегата milmar всичко е ясно.Така трябва да са маркучите, но ако и след това турбото пренадува виж актуатора да не е запекъл.bobitur написа:Ако им ги разменя за проба червения с синия при теб? Колата е вестгате 1Z е мотора.
Поздрави.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1Z пасат помощ за разчитане на лог.
Абе какво има да разменяш, нареди ги по този начин и ако няма дефектен елемент във веригата, всичко трябва да бачка. Но може някъде примерно да има пробив по маркучите, може актуатора да изпуска, може N75 да не работи както трябва заради електрически и неелектрически проблем и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта