голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Съб 17 авг 2013 23:01


Здравейте карам голф 4 1.9 тдй 110 коня днес се прибирах от морето и по едно време забелязах че мотора стана шумен и нямаше тяга , веднага си помислих че някой вакум маркуч се е предал , прибрах се в Плевен и отидох на диагностика провериха маркучите , дебитомера , Н75 и се оказа че гнп-то е заминало на много голямо предварение .С помоща на лаптоп и ваг-ком я нагласи отидох да я пробвам натиснах я няколко пъти 1,2,3 скорост в началото вървеше добре, после започна да върви доста повече и след още едно такова изреждане на скоростите заби муцуна почти не угасна зад мен имаше 20 м дим а колата вървеше с 10 км и пушеше като локомотив закачихме я пак и пак беше сменила центровката.Ако някой има идеи или се е сблъсквал нека пише .Благодаря на всички




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот Zinoto » Съб 17 авг 2013 23:34


Най-вероятно авансатора отдолу на помпата се е повредил и е за смяна.


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Нед 18 авг 2013 10:10


колеги как се проверява този авансатор


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Нед 18 авг 2013 14:52


пичове никой ли до сега не се е сблъсквал с такъв проблем помагайте приемам всякакви мнения и предложения .Казаха ми че може и някаква голяма пружина в помпата да се е с чупила също четох че центровка само на компютър не била напълно точна а трябвало да се направи с градусомер


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот airjohn » Нед 18 авг 2013 15:49


Болтовете на раздвижното колело на ГНП дали са няред (затегнати)? Пише при всяко развиване да се сменят с нови. Нищо чудно там да е проблема.


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Нед 18 авг 2013 15:56


ами стегнати бяха помпата е пипана за последно преди две години от тогава никакви ядове до сега но ще ги проверя пак благодаря за съвета. Ако се сетиш друго възможно за тези главоболия пиши


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Нед 18 авг 2013 18:58


сега бях отново на диагностика и ми пуснаха някакъв тест на помпата за да провери авансатора да ли се движи и се оказа че буталцето не мърда в нито една крайност .Момчето ми каза да налея малко масло в нафтата за по добро мазане и каза че при неговата кола се било раздвижило по този начин.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот bobitur » Нед 18 авг 2013 20:37


brambram написа:сега бях отново на диагностика и ми пуснаха някакъв тест на помпата за да провери авансатора да ли се движи и се оказа че буталцето не мърда в нито една крайност .Момчето ми каза да налея малко масло в нафтата за по добро мазане и каза че при неговата кола се било раздвижило по този начин.

Ще е добре и при теб да се раздвижи с масло, ама ако преди това си карал с бензин или вода. Тя нафтата има добро смазване, махни помпата и я отвори и ще разбереш може и пружина да е счупена.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 18 авг 2013 21:46


Пробвай с повечко масло, там не се чупи пружина ами точно от вода в нафтата, минала по малко през филтъра и стружки от работата на помпата. Не е вярно, че нафтата маже добре, сегашната е предимно евро 4 и е доста "суха" и сяра почти няма в нея. Новите мотори са предвидени за нея ама тези с роторна помпа... Лукас помпите отдавна се съсипваха след 50 000 км с наща нафта, сега е още по-суха!


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Нед 18 авг 2013 22:55


така каза и майстора че е спасил неговата сипах 100грама масло на около 25 кила нафта добре ли е , дано се раздвижи до сега не ми е правила проблеми .А ми казаха също че мога да стигна до боталцето и без да махам цялата помпа отпред има едно елипсовидно капаче с два шестограма като го отвия можело да се напипа буталцето и да се раздвижи, някой пробвал ли е така.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот Dobromirski » Пон 19 авг 2013 6:07


Градски, дано наистина проблема ти е от помпата, че в противен случай ще събереш една шепа клапани, докато се занимаваш с помпата.


brambram
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот brambram » Пон 19 авг 2013 9:51


така ми каза човека че е от помпата , той първо се съмняваше за шпонките на коляновия вал защото признаците били същите но каза че те са добре и че проблема е в помпата а не в коляновия вал.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот bobitur » Пон 19 авг 2013 18:55


brambram написа:така каза и майстора че е спасил неговата сипах 100грама масло на около 25 кила нафта добре ли е , дано се раздвижи до сега не ми е правила проблеми .А ми казаха също че мога да стигна до боталцето и без да махам цялата помпа отпред има едно елипсовидно капаче с два шестограма като го отвия можело да се напипа буталцето и да се раздвижи, някой пробвал ли е така.

100 грама са малко на 25 кила. Пробвай с 5 кила масло на това количество, за предпочитане двутактово или по рядко масло + 1 литър газ за горене, ефекта е добър с газта за горене.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с гнп мени центровка

Мнениеот mshbul » Пон 19 авг 2013 19:23


Това е прекалено. С тия 5 литра, ще пуши жестоко и какъв нагар ще се получи....
Убеден ли си?
Според мен макс 1 литър и то 1-2 пъти, не повече. После по 100мл на 20л.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка

Мнениеот andon_ » Пон 19 авг 2013 20:00


Не са проблем 5-те литра, и няма да има нагар, двутактовото масло (има такова бездимно) няма да пуши и да прави нагар. Най-добре ще е колегата да сложи маркучите на помпата (правата и обратната нафта) в една туба 5 литра, да сипе в нея 1 литър масло (двутактово), 1 литър газ за горене и 2-3 литра нафта и да покара колата така. Няма да има никакъв проблем за помпата! Газта за горене ще измие всичките боклуци от помпата и дюзите. Аз я правя тази процедура веднъж на 3-4 месеца и за кола, която иначе не пуши, по време на процедурата си продухва дюзите и кюнците и ви е бедна фантазията к'ви пушеци излизат и какви сажди :)
Само да добавя, че това с промиването се прави не на ниски обороти, а на около 2000-3000 об./мин, т.е. за да може помпата да върти като бясна. Най-добре на прав участък на 2-ра или 3-та скорост с повечко газ, докато свърши сместа в тубата (или малко по-рано, за да не се налага обезвъздушаване след това) :smile



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26, Lupender и 40 госта