


голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка
Здравейте карам голф 4 1.9 тдй 110 коня днес се прибирах от морето и по едно време забелязах че мотора стана шумен и нямаше тяга , веднага си помислих че някой вакум маркуч се е предал , прибрах се в Плевен и отидох на диагностика провериха маркучите , дебитомера , Н75 и се оказа че гнп-то е заминало на много голямо предварение .С помоща на лаптоп и ваг-ком я нагласи отидох да я пробвам натиснах я няколко пъти 1,2,3 скорост в началото вървеше добре, после започна да върви доста повече и след още едно такова изреждане на скоростите заби муцуна почти не угасна зад мен имаше 20 м дим а колата вървеше с 10 км и пушеше като локомотив закачихме я пак и пак беше сменила центровката.Ако някой има идеи или се е сблъсквал нека пише .Благодаря на всички
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с гнп мени центровка
Най-вероятно авансатора отдолу на помпата се е повредил и е за смяна.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
колеги как се проверява този авансатор
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
пичове никой ли до сега не се е сблъсквал с такъв проблем помагайте приемам всякакви мнения и предложения .Казаха ми че може и някаква голяма пружина в помпата да се е с чупила също четох че центровка само на компютър не била напълно точна а трябвало да се направи с градусомер
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с гнп мени центровка
Болтовете на раздвижното колело на ГНП дали са няред (затегнати)? Пише при всяко развиване да се сменят с нови. Нищо чудно там да е проблема.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
ами стегнати бяха помпата е пипана за последно преди две години от тогава никакви ядове до сега но ще ги проверя пак благодаря за съвета. Ако се сетиш друго възможно за тези главоболия пиши
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
сега бях отново на диагностика и ми пуснаха някакъв тест на помпата за да провери авансатора да ли се движи и се оказа че буталцето не мърда в нито една крайност .Момчето ми каза да налея малко масло в нафтата за по добро мазане и каза че при неговата кола се било раздвижило по този начин.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с гнп мени центровка
brambram написа:сега бях отново на диагностика и ми пуснаха някакъв тест на помпата за да провери авансатора да ли се движи и се оказа че буталцето не мърда в нито една крайност .Момчето ми каза да налея малко масло в нафтата за по добро мазане и каза че при неговата кола се било раздвижило по този начин.
Ще е добре и при теб да се раздвижи с масло, ама ако преди това си карал с бензин или вода. Тя нафтата има добро смазване, махни помпата и я отвори и ще разбереш може и пружина да е счупена.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с гнп мени центровка
Пробвай с повечко масло, там не се чупи пружина ами точно от вода в нафтата, минала по малко през филтъра и стружки от работата на помпата. Не е вярно, че нафтата маже добре, сегашната е предимно евро 4 и е доста "суха" и сяра почти няма в нея. Новите мотори са предвидени за нея ама тези с роторна помпа... Лукас помпите отдавна се съсипваха след 50 000 км с наща нафта, сега е още по-суха!
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
така каза и майстора че е спасил неговата сипах 100грама масло на около 25 кила нафта добре ли е , дано се раздвижи до сега не ми е правила проблеми .А ми казаха също че мога да стигна до боталцето и без да махам цялата помпа отпред има едно елипсовидно капаче с два шестограма като го отвия можело да се напипа буталцето и да се раздвижи, някой пробвал ли е така.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем с гнп мени центровка
Градски, дано наистина проблема ти е от помпата, че в противен случай ще събереш една шепа клапани, докато се занимаваш с помпата.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с гнп мени центровка
така ми каза човека че е от помпата , той първо се съмняваше за шпонките на коляновия вал защото признаците били същите но каза че те са добре и че проблема е в помпата а не в коляновия вал.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с гнп мени центровка
brambram написа:така каза и майстора че е спасил неговата сипах 100грама масло на около 25 кила нафта добре ли е , дано се раздвижи до сега не ми е правила проблеми .А ми казаха също че мога да стигна до боталцето и без да махам цялата помпа отпред има едно елипсовидно капаче с два шестограма като го отвия можело да се напипа буталцето и да се раздвижи, някой пробвал ли е така.
100 грама са малко на 25 кила. Пробвай с 5 кила масло на това количество, за предпочитане двутактово или по рядко масло + 1 литър газ за горене, ефекта е добър с газта за горене.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с гнп мени центровка
Това е прекалено. С тия 5 литра, ще пуши жестоко и какъв нагар ще се получи....
Убеден ли си?
Според мен макс 1 литър и то 1-2 пъти, не повече. После по 100мл на 20л.
Убеден ли си?
Според мен макс 1 литър и то 1-2 пъти, не повече. После по 100мл на 20л.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 1.9 тди 110 коня проблем с гнп мени центровка
Не са проблем 5-те литра, и няма да има нагар, двутактовото масло (има такова бездимно) няма да пуши и да прави нагар. Най-добре ще е колегата да сложи маркучите на помпата (правата и обратната нафта) в една туба 5 литра, да сипе в нея 1 литър масло (двутактово), 1 литър газ за горене и 2-3 литра нафта и да покара колата така. Няма да има никакъв проблем за помпата! Газта за горене ще измие всичките боклуци от помпата и дюзите. Аз я правя тази процедура веднъж на 3-4 месеца и за кола, която иначе не пуши, по време на процедурата си продухва дюзите и кюнците и ви е бедна фантазията к'ви пушеци излизат и какви сажди :)
Само да добавя, че това с промиването се прави не на ниски обороти, а на около 2000-3000 об./мин, т.е. за да може помпата да върти като бясна. Най-добре на прав участък на 2-ра или 3-та скорост с повечко газ, докато свърши сместа в тубата (или малко по-рано, за да не се налага обезвъздушаване след това)
Само да добавя, че това с промиването се прави не на ниски обороти, а на около 2000-3000 об./мин, т.е. за да може помпата да върти като бясна. Най-добре на прав участък на 2-ра или 3-та скорост с повечко газ, докато свърши сместа в тубата (или малко по-рано, за да не се налага обезвъздушаване след това)

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта