проблем при ускоряване на 1,9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
creamware
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: Lovech

проблем при ускоряване на 1,9 TDI

Мнениеот creamware » Съб 28 апр 2007 0:54


Появи ми се следния проблем: при 1,2,3 предавка колкото и газ да дажам и на колкото и оборота да го карам няма никакъв проблем с ускорението, но понякога когато си карам нормално на 4 или 5-та при 100,120,130 наи различно се случва нещо изключва и колкото и газ да давам после не иска да ускорява или ускорява мн бавно.....и на по малка предавка да мина - пак същото.Единствено като изключа от контакт и после пак запаля(в вдижение) нещата се оправят. Това мойе да ми се случи за една седмица или при едно пътуване 5 пъти и после 2 мес. (примерно) няма никакъв проблем. Кажете къде може да е проблема. Колата е VW Vento 1,9 TDI 90k.c
Благодаря.




Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Съб 28 апр 2007 8:07


Здравй
Имах подобен проблем,
Просто на споменатите предавки, ако не ме лъже паметта беше в 3000 оборота турбото изключваше и до там.
Гасенето и отновото палене оправя проблема защото рестартита компютъра който съответно ти е изключил турбото.
Има няколко варианта за проблеми и други колеги са се оплаквали, разтърси се из форума и ще намериш повече инфо.
Иначе може да е от Клапана Н75 с 3 вакумни маркучета и един кабел в него, или пък турбото /недай си боже/ ще трябва да го чистиш което е доста скъпо, може и да е от самите вакумни маркучета /погледни дали са здрави/. Провери си също и въздушния филтър и клапата за топъл/студен въздух.
Успех
п.с. Закачи си колата на ВАГ-КОМ /по възможност и в движение когато се проявява проблема/ би трябвало да ти покаже къде е проблема, може да покаже и свръхналягане на турбото!!


Потребителски аватар
creamware
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: Lovech

Мнениеот creamware » Съб 28 апр 2007 10:48


Здравей
Благодаря за изказаните предположения, ще прегледам нещата само където не ми се занимава с майстори че и те го карат на предположеня и гадане :( Ще я закача на комп. ама как да го уцеля кога го прави.....може да мине няколко хил. км без да се появи този проблем. Иначе с въздушния и горивен филтър всичко е ОК, сменям ги редовно и са нови


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Съб 28 апр 2007 10:59


Няма нужда да целиш кога ще го направи. Грешката вече е записана и само ще трябва да видят коя е. После става сложното. Но виж колата на VAG-COM и пиши. Ще помагаме. :wink:


Потребителски аватар
creamware
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: Lovech

Мнениеот creamware » Съб 28 апр 2007 11:06


Ще се опитам тези дни да го направя и ще пиша (не искам и да си мисля че може да е турбото :( )


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Съб 28 апр 2007 22:19


проблемът обаче е че ако покаже свръхналягане на турбото, това не значи непременно че е от самото турбо :( . Както казах и преди може например бакумните маркучета да лъжат и заради това да показва така!


Потребителски аватар
creamware
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: Lovech

Мнениеот creamware » Съб 28 апр 2007 22:31


Днес говорих с цховека които има софтуера и лаптоп и "като се освободял след празниците" ще видим какво ще покаже. Той изказа мнение че може и да не е от турбото а от някои датчик които да подава грешна информация и да лъже компа.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 28 апр 2007 23:10


трите ти при4ини за проблема са=клапан Н75, дебитомер и самия клапан на турбото :wink:


Потребителски аватар
creamware
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: Lovech

Мнениеот creamware » Нед 29 апр 2007 11:19


niks76 :
понеже не съм мн запознат с тези неща, според теб едно от тези трите неща ли е или и трите заедно.Обясни малко по-подробно ако имаш време и ти се занимава какво се прави и как се отстранява проблема.
Благодаря


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 29 апр 2007 12:45


Това че се случва на различни места ми намирисва на моя проблем-отишъл дебитомер.По пронцип проблема с Н75 би трябвало да е на всички предавка на едни и същи обороти горе долу.Дебитомера се хваща с ВАГ-Ком.Ама иди при някой колега във форума ,а не в Супер дизел :!: И знай че дебитомера не е 450,600 или 360 лева ,а 290 в магазин от БГ ,а от нвехфкшеид от форума или от ибей.де е по малко.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: AFN98 и 131 госта