Появи ми се следния проблем: при 1,2,3 предавка колкото и газ да дажам и на колкото и оборота да го карам няма никакъв проблем с ускорението, но понякога когато си карам нормално на 4 или 5-та при 100,120,130 наи различно се случва нещо изключва и колкото и газ да давам после не иска да ускорява или ускорява мн бавно.....и на по малка предавка да мина - пак същото.Единствено като изключа от контакт и после пак запаля(в вдижение) нещата се оправят. Това мойе да ми се случи за една седмица или при едно пътуване 5 пъти и после 2 мес. (примерно) няма никакъв проблем. Кажете къде може да е проблема. Колата е VW Vento 1,9 TDI 90k.c
Благодаря.
проблем при ускоряване на 1,9 TDI
- urbanwax
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравй
Имах подобен проблем,
Просто на споменатите предавки, ако не ме лъже паметта беше в 3000 оборота турбото изключваше и до там.
Гасенето и отновото палене оправя проблема защото рестартита компютъра който съответно ти е изключил турбото.
Има няколко варианта за проблеми и други колеги са се оплаквали, разтърси се из форума и ще намериш повече инфо.
Иначе може да е от Клапана Н75 с 3 вакумни маркучета и един кабел в него, или пък турбото /недай си боже/ ще трябва да го чистиш което е доста скъпо, може и да е от самите вакумни маркучета /погледни дали са здрави/. Провери си също и въздушния филтър и клапата за топъл/студен въздух.
Успех
п.с. Закачи си колата на ВАГ-КОМ /по възможност и в движение когато се проявява проблема/ би трябвало да ти покаже къде е проблема, може да покаже и свръхналягане на турбото!!
Имах подобен проблем,
Просто на споменатите предавки, ако не ме лъже паметта беше в 3000 оборота турбото изключваше и до там.
Гасенето и отновото палене оправя проблема защото рестартита компютъра който съответно ти е изключил турбото.
Има няколко варианта за проблеми и други колеги са се оплаквали, разтърси се из форума и ще намериш повече инфо.
Иначе може да е от Клапана Н75 с 3 вакумни маркучета и един кабел в него, или пък турбото /недай си боже/ ще трябва да го чистиш което е доста скъпо, може и да е от самите вакумни маркучета /погледни дали са здрави/. Провери си също и въздушния филтър и клапата за топъл/студен въздух.
Успех
п.с. Закачи си колата на ВАГ-КОМ /по възможност и в движение когато се проявява проблема/ би трябвало да ти покаже къде е проблема, може да покаже и свръхналягане на турбото!!
- creamware
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Lovech
Здравей
Благодаря за изказаните предположения, ще прегледам нещата само където не ми се занимава с майстори че и те го карат на предположеня и гадане
Ще я закача на комп. ама как да го уцеля кога го прави.....може да мине няколко хил. км без да се появи този проблем. Иначе с въздушния и горивен филтър всичко е ОК, сменям ги редовно и са нови
Благодаря за изказаните предположения, ще прегледам нещата само където не ми се занимава с майстори че и те го карат на предположеня и гадане

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Това че се случва на различни места ми намирисва на моя проблем-отишъл дебитомер.По пронцип проблема с Н75 би трябвало да е на всички предавка на едни и същи обороти горе долу.Дебитомера се хваща с ВАГ-Ком.Ама иди при някой колега във форума ,а не в Супер дизел
И знай че дебитомера не е 450,600 или 360 лева ,а 290 в магазин от БГ ,а от нвехфкшеид от форума или от ибей.де е по малко.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 48 госта