


Passat B3 1.9D 68 k.c. - работна температура
- silver7432
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 сеп 2013 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B3 1.9D 68 k.c. - работна температура
Здравейте! Карам VW passat 1.9D 68k.c. 1991г. И искам да знам с колко градуса трябва да работи през лятото и с колко през зимата... примерно през лятото извън градско държи 70 градуса, а градско стига до 105 а през зимата постоянната температура е 68 или максимум 70 градуса няма значение градско или извън градско ? Искам да знам дали е нормално зимата да държи 70 градуса? а не 90C`?
Последна промяна от Vlad777 на Съб 21 сеп 2013 13:48, променено общо 2 пъти.
Причина: Корекция на заглавието
Причина: Корекция на заглавието
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Не. Имаш проблем с термостат ( според мен и според прочетеното) Не работи коректно , рано отваря и при загряла кола, не отваря докрай ( затова и грее може би)Смени го 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Охладителната система е проектирана така, че и зиме и лете да държи около 90-те градуса, разбира се плюс-минус някой друг градус според зависи ситуацията.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Термостат определено и другите симптоми са по висок разход на гориво което е нормално когато колата се кара студена.
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Перката на радиатора също е възможна причина, съдейки по това, че в жегите грее на градско каране, а извънградско държи ниски градуси. Това ще рече, че няма нужното въздушно течение.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
ninkotv написа:Перката на радиатора също е възможна причина, съдейки по това, че в жегите грее на градско каране, а извънградско държи ниски градуси. Това ще рече, че няма нужното въздушно течение.
А дано ама надали,термостат не отварящ или стоящ в полуотворен режим,извънградско от постоянната скорост се преохлажда и като не затвори големият кръг + водния радиатор към 2рия кръг да не минава антифриз за да възстанови оптималната температурата от 90 градуса,а градско поради това че не се отваря на пълно и не може да мине целият дебит по 2рия кръг и от там към водния радиатор и от там лошо охлаждане и в резултат на това загряване и прегряване и пукане на тикви на дизеловите печки



- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Смени си термостата, колега, аз бях с абсолютно същите проблеми. Смених си термостата, използвах момента, че маркучите са разкачени и промих радиатора и вече нямам никакви проблеми.
- silver7432
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 сеп 2013 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Привет колеги! Ходих до авто части казах му че искам термостат а той ме попита дали имам хубаво парно, казах му че имам и му казах през зимата поддържа 70гр. а той ми вика нищо ти няма на термостата вика той е направен да отваря на малки градуси за по топли страни.. и така не взех термостата .. и ми вика мога да ти дам термостат да ти отвори примерно на 87градуса.. и сега се чудя какво да направя.....
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Според мен, трябва да вземеш този термостат, който отваря на 87 градуса, защото с него колата ще работи на оптимална температура. Предполага се, че с този термостат, с който си в момента, колата не може да достигне оптимална работна температура (около 90 градуса) и може и да гори повече, а и двигателя се износва по-бързо. Твоят термостат може да е практичен ако живееш в Испания или Италия например, там жегите са по-големи и зимата по-мека, но тук климата е друг :)
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
silver7432 написа:.. примерно през лятото извън градско държи 70 градуса, а градско стига до 105 а през зимата постоянната температура е 68 или максимум 70 градуса няма значение градско или извън градско ?..
Ако беше за горещ климат термостата, никога нямаше да достига при изправна кола тези градуси

- silver7432
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 сеп 2013 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.



- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.


- silver7432
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 сеп 2013 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Долу горе + -
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Vw passat 2 1.9D 68k.c.
Аз съм с голф 3 1.9 ТДИ с чисто нов радиатор и термостат.Градско и извънградско стрелката ми показва 70 градуса.Като почна да я карам по дълго с 160-170 колата стига и до 100градуса.Термостата отваря и затваря както трябва,перката се включва всичко както трябва.Но като карам градско и като съм включил лаптопа със ВагКом и гледам температура през лаптопа там пише 90 градуса пък на таблото ми показва 70? 

- silver7432
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 сеп 2013 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.9D 68 k.c. - работна температура
и аз имах миналата година такъв проблем, не ми показваше градусите както трябва и горивото също... закарах на сервиз , свалих километражното табло и го оставих там.. майстора ми каза че е сменил някакъв датчик.. може и ти да имаш проблем с този датчик.. не знам точно за какъв датчик става дума но така ми каза...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта