Здравейте колеги, въпросната кола ми е от месец и веднага след покупката последва обслужване в което беше включено и смяна на меката връзка.Катализатора си е на место и тръбата след турбото топлата част си беше чиста и суха.От няколко дена запозна прилично да пуши при подаване на газ, независимо топла студена с малко или много газ.Само на место като работи не пуши.Миризмата е на масло и започна да намаля маслото в мотора(Castrol EDGE TD 505.01).Откачих ауспуха от топлата част на турбото и този път беше прилично оцапана с масло.Откачих тръбата от студената част и се напипва минимален луфт нагоре и надолу(движението е под 1 mm) без аксиален.Колата е с Австрийски чип инжектиран преди 8 години,явно му е дошло времето, понеже надува на 1.53 а пиковете стигаха до 1.8-9 . Та въпроса ми е какво бихте ме посъветвали да си взема? Предлагат ми рециклирано УЖ с Garett вътрешно тяло и гаранция 30к км(650лв), Втора употреба същото като моето за 400лв и евентуално да се занижат стойностите на чипа или напълно да го махна, а също 2 приятелчета ми споделят че ставало 1:1 от 2.0 TDI ПОМПА ДЮЗА 170кс, което щяло да работи нормално на 1.5 надув. Колата си върви прилично и нямам намерение да я подсилвам,единствено искам да си я оправя но сякаш не ми се слиза от кон на магаре за да и махам чип-а.
Благодаря на отзовалите се
Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Щом кара 8 години с "чип" защо търсиш проблема в софтуера? или според теб колите дето не са засилени не чупят турбини.
И още една поправка, от 2.0тди можеш да вземеш турбото само ако е ККК бв43. Другите са толкоз сложни за монтаж на твоята кола, че практически са неприложими.
ПП- ако вземеш читаво турбо и обслужваш колата редовно едва ли ще имаш проблем
И още една поправка, от 2.0тди можеш да вземеш турбото само ако е ККК бв43. Другите са толкоз сложни за монтаж на твоята кола, че практически са неприложими.
ПП- ако вземеш читаво турбо и обслужваш колата редовно едва ли ще имаш проблем
- KonstantinAngelov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 04 апр 2016 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Не знам дали това си е заводската турбина и никой не може да каже дали и колко пъти е сменяна на моята кола. Другото е че споделят все мнения, че този надув е максимума на сегашната турбина, а в действителност не съм чак толкова запознат. И ме смущава малко мисълта, че ако я сменя със същата такава(имам под ръка от безпроблемна кола в движение и се кара всеки ден) отново няма да издържи. Всичките си МПС-та си ги поддържам безкомпромисно. Другото което е не откривам въпросното турбо от 2.0 тди, може би не търся на правилните места.
Благодаря за мнението колега hvp800
Още един въпрос ми се породи. Ако намеря въпросната от 170кс дали е "plug and play" или ще иска софтуерна настройка?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря за мнението колега hvp800
Още един въпрос ми се породи. Ако намеря въпросната от 170кс дали е "plug and play" или ще иска софтуерна настройка?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Въпросното турбо е доста рядко и няма да е лесно да го намериш, иначе не изисква никакво преправяне.
Впрочем познавам доста хора дето си карат на 1,6 налягане с турбина като твоята и то доста време, без никакви оплаквания
ПП- демек това не е лимита на твоето турбо
Впрочем познавам доста хора дето си карат на 1,6 налягане с турбина като твоята и то доста време, без никакви оплаквания
ПП- демек това не е лимита на твоето турбо
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
http://www.ebay.it/itm/NEUE-Rumpfgruppe ... Swu4BV3yK4
Аз това монтирах преди месец. Засега няма проблеми, не знам занапред как ще е. Но става, лесно както каза "plug and play"
Аз това монтирах преди месец. Засега няма проблеми, не знам занапред как ще е. Но става, лесно както каза "plug and play"
- KonstantinAngelov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 04 апр 2016 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Vvankatabe и аз се разгледах за вътрешни готови тела, но мисълта че са китайчета болшинството и няма да издържи на този надув ме отказва. Твоята с чип ли е? Иначе като цена това е ОК което си предложил и предполагам ако колата е за продаване ще свърши хубава работа. Благодаря за мнението :)
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 28 авг 2015 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Не е с чип моята. Ами аз го сложих, като се счупи ще пиша, тай като не ми е за продаване :).
- KonstantinAngelov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 04 апр 2016 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Пичове днес взех 2 охлюва GT1749va & KKK bv43 утре ще умуваме кво що и как... Предупреждават ме за кулера, че може да не остиска на тая ККК че е по-дебитна и съединителя. Кутията ми е 6ск и май не се трансформира към твърд съединител. Като имам развитие ще пиша. Надявам се да имам повод за черпене :)
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
И съединителя и кулера ще устискат на ККК-то, така че давай смело.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Оттук си търсете компоненти за тубо http://www.nerings.com/
- KonstantinAngelov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 04 апр 2016 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Момчета монтирах си същото турбо квото си е за моята кола, сега ще търся начин да си елеминирам чип-а и да си е със заводския файл. Впрочем как да намеря такъв? Имам човек който ще го налее, но той няма чисти файлове... Шубе ме е да я карам така, макар и много да ме радва :(
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AVF Проблем с турбо
Имам оригиналния файл на моя пасат ама не знам дали всички са еднакви.Иначе аз вече над 70000 карам с чип и няма никакви проблеми.Да не колите без чип да не хвърлят турбини.Ако чипа е читав не търси причината в него.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта