Здравейте колеги, въпросната кола ми е от месец и веднага след покупката последва обслужване в което беше включено и смяна на меката връзка.Катализатора си е на место и тръбата след турбото топлата част си беше чиста и суха.От няколко дена запозна прилично да пуши при подаване на газ, независимо топла студена с малко или много газ.Само на место като работи не пуши.Миризмата е на масло и започна да намаля маслото в мотора(Castrol EDGE TD 505.01).Откачих ауспуха от топлата част на турбото и този път беше прилично оцапана с масло.Откачих тръбата от студената част и се напипва минимален луфт нагоре и надолу(движението е под 1 mm) без аксиален.Колата е с Австрийски чип инжектиран преди 8 години,явно му е дошло времето, понеже надува на 1.53 а пиковете стигаха до 1.8-9 . Та въпроса ми е какво бихте ме посъветвали да си взема? Предлагат ми рециклирано УЖ с Garett вътрешно тяло и гаранция 30к км(650лв), Втора употреба същото като моето за 400лв и евентуално да се занижат стойностите на чипа или напълно да го махна, а също 2 приятелчета ми споделят че ставало 1:1 от 2.0 TDI ПОМПА ДЮЗА 170кс, което щяло да работи нормално на 1.5 надув. Колата си върви прилично и нямам намерение да я подсилвам,единствено искам да си я оправя но сякаш не ми се слиза от кон на магаре за да и махам чип-а.
Благодаря на отзовалите се
