Съвети и Мнения - Пасат 5 1.9 TDI 90/110 PS

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DarkRider
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Съвети и Мнения - Пасат 5 1.9 TDI 90/110 PS

Мнениеот DarkRider » Съб 17 фев 2007 14:40


Здравейте,

от доста време следя форума, защото се надявам скоро да стана част от него, сдобивайки се с един Пасат 5 1.9 TDI 90/100 PS (1997/1998). Сега съм все още на фаза проучване. След дълго четене на темита във форума, както и на допълнителна информация в интернет обаче все още останаха няколко въпроса, на които не мога да си отговоря.

1. Как вървят цените за този модел? (Това, което намирам е 5200-6500 EURO), като сносните модели по-скоро към 6000. Цените са от интернет обяви в Германия.
2. Скъпа ли е поддръжката за Пасат след 97ма година? (Насочих се към този модел заради здравият и икономичен двигател, но ме уплашиха, че само смяната на ангренажен ремък и ролки струва 1000лв. Това вярно ли е? Струва ми се много.)
3. 90 или 110 коня? (Предолагам, че повечето ще кажат 110 разбира се, но все пак. Прекалено малко ли са 90 коня за тази кола?)

Какво бихте споделили за този Пасат? Насочих се към него заради дизеловият агрегат(икономичен и здрав) и съм наясно, че началната цена ще бъде по-висока, но ако ремонтите след това са от рода на този за ремъка - 1000лв може би ще се разубедя.

Това са въпросите ми засега. Благодаря предварително за отговорите ви!
след като си чел-би трябвало да знаеш кой ти е пасата?!! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Съб 17 фев 2007 15:16


Този Пасат е от 5-та генерация, а не 4. както си посочил.
Във форума има доста теми по въпроса...и то точно по твоите въпроси.
Успех!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 фев 2007 15:23


Колега DarkRider,
:welcome_to_group
Виж моето мнение в съседната тема
За сумата за смяна на ангренажен ремък да те успокоя, че може и доста по-евтино да е (но ти ако искаш, може и не 1000, ами и 2000 да дадеш).
Ако имаш някакви други въпроси, задавй смело - ще отговарям на каквото мога. Дано скоро има форумен Пасат Б5 в Бургас.
Успех !


Потребителски аватар
DarkRider
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот DarkRider » Съб 17 фев 2007 15:33


@vaskoto1
:офф
Сега или аз наистина не чета като хората или не съм се изразил правилно. Става дума за Пасат 4 (Typ 3BG), известен още като Б5.

Passat 5 е вече B6 (Typ 3C)!

:офф


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 фев 2007 16:34


DarkRider,
виждам че си запознат. Отговори ми откъде идва твоята номерация (1, 2, 3, 4, 5, ...) Защото според мен (и не само де - то моето мнение не е по-важно от това на конструкторите на Passat):
B1 - Typ 32/33;
B2 - Typ 32B;
B3 - Typ 35i;
B4 - Typ 3A;
B5 - Typ 3B;
B5GP - Typ 3BG; (известен и като Б5.5)
B6 - Typ 3C;

И с твоята номерация (Б3 е "двойка", Б4 - "тройка", Б5 - "четворка", Б6 - "петица, и т.н.) не е ли малко много объркващо ? :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 18 фев 2007 0:35


Ремака са ти казали 1000 щото някой е решил да ходив в "топ" сервиз-за тия ходения също има теми.Смяната би трабвало да е 400-500 лева.Препоръчвам ти 110 коня защото е с турбина с променлива геометрия и 20 коня отгоре-ако обаче намирш читава 90ятка не я подминавай.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 18 фев 2007 12:40


Може да са ти казали 1000лв. за ремък, но ако мотора е 2.5TDI- там вече нещата са по-дебели. Според мен си търси AFN мотор- 110 кончета- върви харно и не арчи мноо. :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 18 фев 2007 12:51


AFN е веринят избор! Ангренажен ремък + ролки за него струват 140лв(поне в Силистра). Смяната е около 150 (свалят се маска, броня...) - станаха към 300лв. Със смяна на останалите ремъци, масло и филтри може и да отиде към 5 - 600лв. Но в никакъв случай 1000!!! Иначе съм се возил и на 90к.с. Пасат Б5 и мога да кажа, че върви съвсем прилично - има разлика разбира се, но всеки си решава с кое да направи компромис! Успех и дано скоро се похвалиш!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 фев 2007 15:16


Passat_bs написа:Може да са ти казали 1000лв. за ремък, но ако мотора е 2.5TDI- там вече нещата са по-дебели. Според мен си търси AFN мотор- 110 кончета- върви харно и не арчи мноо. :lol:

2.5 ТДИ -цяла смяна с труда -600 лв.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 19 фев 2007 17:26


Мятай се смело, колата си заслужава, аз си взех Б5 АФН и всичките консумативи - ремъци, ролки, водна помпа, термостат, филтри, 2 носача че ми бяха разбити, едно огледо, 1 мигач, чистачки, стелки и каквото се сетиш ми излезна 500 лева :) без труда е това.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 19 фев 2007 18:27


А водна помпа що бе човек?!? :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 фев 2007 18:31


На някой модели водната помпа опъва ремака.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 19 фев 2007 18:39


За всеки случай

Сега като се замислих, редно ли е да се сменя водната помпа или това е глупост?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 19 фев 2007 19:15


Редно е да се сменя водната помпа с ангренажа, защото се върти от него, и ако блокира или ске прецака по друг начин може да превърти ангренажа и - :077:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 19 фев 2007 20:21


Така де, чувал съм, че се сменя, но не мога си обясня как на старите ми коли (не VW) не съм сменял никога водна помпа, а съм ги правил на по 300 к и отгоре без да ми създадат такъв проблем! :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 73 госта