Здравейте, имам подозрения, че маховика ми върви към смяна, бихте ли ми казали какви са симптомите? По какво мога да разбера дали е наистина за смяна или не е, ако ми препоръчате и сервиз където със сигурност ще ми кажат дали е за смяна или не.
Благодаря предварително
Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
В момента и аз съм на същата вълна с маховика (но все още не е потвърдено от специалист), затова мога да споделя моите наблюдения. На моята кола най-изявените симптоми са:
- вибрации на педала на съединителя при леко натискане
- кратък стържещ звук при качване / сваляне на оборотите на скорост (хррррр - като метал в метал, но глухо, откъм лявата страна). Най-добре се усеща при ускорение 1-2-3 в диапазона 1400 - 2000 об/мин. При загряла кола и по-продължително каране изчезва или се случва много рядко. Ако ускорявам малко по-динамично с повече газ и смяна на скоростите на 2500 об не стърже.
На този клип е записан звука при разбит маховик
При мен го няма този звук засега (или е в по-начален стадий, или има и някакъв друг проблем). Надявам се скоро да посетя сервиз за по-точна диагноза.
- вибрации на педала на съединителя при леко натискане
- кратък стържещ звук при качване / сваляне на оборотите на скорост (хррррр - като метал в метал, но глухо, откъм лявата страна). Най-добре се усеща при ускорение 1-2-3 в диапазона 1400 - 2000 об/мин. При загряла кола и по-продължително каране изчезва или се случва много рядко. Ако ускорявам малко по-динамично с повече газ и смяна на скоростите на 2500 об не стърже.
На този клип е записан звука при разбит маховик
При мен го няма този звук засега (или е в по-начален стадий, или има и някакъв друг проблем). Надявам се скоро да посетя сервиз за по-точна диагноза.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Moqta skorostna kutiq e avtomatichna dsg samo da utochnq. Izvinqvam se za latinicata no sam ot telefon v momenta.
Моята скоростна кутия е автоматична dsg само да уточня.
Моята скоростна кутия е автоматична dsg само да уточня.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Разбиват ги за няма и 100хил. км. Скоро купувахме за на един приятел леона, с реални 80хил. Внимавай да не те излъжат много с цената. Доставната е около 800 лв за 140 коня двигател, dsg кутия.
Последна промяна от IvanMan на Пет 01 ное 2013 6:33, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
а има ли хубав сервиз в София, където могат да ми кажат със сигурност, заминал ли е или не е единствените симптоми които долавям е че когато я загася се чува тракане но не знам от къде идва, не е точно като това от клипчето. При ускоряване и подаване на газ не се чува тракане или аз не го долавям.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
карай щом още не се чува на място имаш поне 30-40000км до смяна 

- jeinow
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 22:34
- Автомобил: Golf 5 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Здравейте!
Да ъпдейтна малко темата!
Преди 3 дни карах колата и нямаше никакви проблеми... снощи я паля и се чуваше някакво странно хлопане при свободен ход, което при натискане на съединител се усилва!?
Да поясня ,че колата е с ремап и този проблем се появи след има няма 2500 км с ремапа .. Ще съм благодарен за някакви съвети или съдействие за читав сервиз в гр.София където няма да ми свалят кожата от кръста за диагностика на проблема.. :)
Да ъпдейтна малко темата!
Преди 3 дни карах колата и нямаше никакви проблеми... снощи я паля и се чуваше някакво странно хлопане при свободен ход, което при натискане на съединител се усилва!?
Да поясня ,че колата е с ремап и този проблем се появи след има няма 2500 км с ремапа .. Ще съм благодарен за някакви съвети или съдействие за читав сервиз в гр.София където няма да ми свалят кожата от кръста за диагностика на проблема.. :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
dmode101 написа:Разбиват ги за няма и 100хил. км. Скоро купувахме за на един приятел леона, с реални 80хил. Внимавай да не те излъжат много
Пълни глупости. От задкормилното зависи колко ще изкара. 80 000 реални за 15 годишен курник, ако е бил на 3/5 години може да е бил на 80 000.
При натискане на съединитела трябва да спира да хлопа, не да се усилва.
Проблема после е за тоя който ще го сменя, много често маховика превърта и като махнеш съединитела не можеш да стигнеш до болтовете на маховика щото е превъртял. Виждал съм единия да държи на коляновия вал, другия опитва да върне маховика, ключове се кривят, чупят, няма връщане. В такъв случай с ъглошлайфа се реже за да се покажат болтовете.
Препоръчително е да се смени семеринга на коляновия вал с гривната и датчика, щото много често правят проблеми и утре ако се наложи да ги сменяш, пак всичко на земята.
За там трябва специален инструмент за фиксация и преди да почнеш да сменяш съединитела питай в конкретния сервиз дали имат "осталъка" за фиксиране на семеринга с гривната, щото нов е бая парички
- papa franku
- Мнения: 161
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Намери канал и влез под колата и размърдай ауспуси и тн, може нещо да ти е изгнило/износено и да хлопа, но вероятно е маховик. Има ли марки които издържат повече от други?
100к км ако изкара особено на ремапната кола - това е страхотно.
100к км ако изкара особено на ремапната кола - това е страхотно.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Само закс, другото е компромис. Колко ще изкара зависи колко обичаш да я сяпаш и да държиш на съединител. Затова казах че зависи от задкормилното устройство. Ако си решил да правиш драг рейсинг и да показваш колко е бърза на 404 метра ли беше(от лапетиите разбрах че имало такава дисциплина), няма да изкара и две смени на маслото. При нормална експлоатация карат много, нормална имам предвид да ускоряваш при зацепил съединител
- jeinow
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 22:34
- Автомобил: Golf 5 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
Привет колеги! Колата като я взех сменях комплект съединител + маховик и му навъртях 70 к км в София и извънградско!
По симптомите мисля , че е лагер помпата ( аксиален лагер ) , но докато не се отвори да се види само гадая...
Папа франку ще сляза да погледна , но тропането се усилва само като пипна педала и едва ли ще е от нещо под колата..
По симптомите мисля , че е лагер помпата ( аксиален лагер ) , но докато не се отвори да се види само гадая...
Папа франку ще сляза да погледна , но тропането се усилва само като пипна педала и едва ли ще е от нещо под колата..
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Маховик
На дизел не съм виждал изгнили гърнета, това не е бензин с газов котлон в багажника
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 61 госта