



Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Здравейте-майка ми има проблем с пасата от няколко дни.Пали само на дърпане и след като запали трябва да се държат високи обороти за да не изгасне,но въпреки това след 200,300 метра каране гасне отново-колкото и газ да даваш.Закарах я на майстор
на помпи -игра си два дни и накрая ми каза че съм за елкон.Някой може ли да помогне.Не ми се е случвало до сега .

- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Точно на тоя пасат няма нищо електрическо за каквато и да е диагностика.Започва се от центровка на ремъка, отнякъде да смуче въздух, пробит или запушен горивен филтър .. Дай повече инфо като запали пуши ли, какъв е пушека....
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали



-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
и аз така си знам че няма какво да видят на елкона,така наречения майстор ме убеждава че е реле или нещо подобно-всички филтри и консумативи са сменени,помпата е след ремонт от преди 8 месеца-и аз по скоро си мисля че може зацепването да не е в час,но пък как вечерта се прибира и няма проблем а на сутринта не иска да запали-колата се гледа като писано яйце-стои в гараж и със брезент,аз нямам такава привилегия 

- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Това ми са беше случвало и един път като ми замръзна нафтата... Но ти казваш че стои в гараж.... Не знам колега убеди си че имаш гориво ! Убеди се че центровката е наред 

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
И най-вече, пиши и в Дизеловия раздел 

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
ще тръгна от центровката-резервоара ми е пълен-филтрите са нови
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
- Автомобил: vw vento
- Двигател: ABU
- Местоположение: софия
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
случила е на кофти нафта според мен
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Не става въпрос за резервоара... а за нафтата към помпата. И за нафтата изобщо към дюзите...
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Колега кажи поне дали пуши бяло или черно като запали на дърпане... или не пуши
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Пуши черно,но не като локомотив-предпорагам нормално да има по тъмен цвят пушека
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Честита Нова Година колеги.
След толкова мъки реших да нарежа колата и... за части-нищо че няма грам ръжда по нея и всичко си и беше наред до скоро,но вчера я запалих по един баир надолу и я прибрах в гаража да я приготвя за разфасоване,днес сутринта обаче за моя изненада колата запали от раз-цял ден брисах из града/страх ме беше пак да не изгасне отново когато и кефне/спирах я ,гасих я и пак я палих ,без никакви проблеми.Нямам представа какво стана ,но по лошото е че не знам до кога ще върви отново безупречно както преди и кога ще реши отново да спре.Някой да има някакви идеи,защото да караш в страх не си е работа.
След толкова мъки реших да нарежа колата и... за части-нищо че няма грам ръжда по нея и всичко си и беше наред до скоро,но вчера я запалих по един баир надолу и я прибрах в гаража да я приготвя за разфасоване,днес сутринта обаче за моя изненада колата запали от раз-цял ден брисах из града/страх ме беше пак да не изгасне отново когато и кефне/спирах я ,гасих я и пак я палих ,без никакви проблеми.Нямам представа какво стана ,но по лошото е че не знам до кога ще върви отново безупречно както преди и кога ще реши отново да спре.Някой да има някакви идеи,защото да караш в страх не си е работа.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
От вероятните повреди , които са описали колегите отпада центровката.(Щом колата сега върви добре).Остава да смуче отнякъде въздух , или запушване по нафтопроводите.
Независимо че скоро си ремонтирал помпата ,нямай 100% вяра на майсторите ,че помпата е добре.При износена помпа ,която не създава достатъчно налягане , симптомите са същите които си описал.
П.П. Имаме същия пасат със същия мотор.Обаче тук всичко е наопаки. Мотора ни е бетон ,а купето е тотално прогнило.(Австриец)
Независимо че скоро си ремонтирал помпата ,нямай 100% вяра на майсторите ,че помпата е добре.При износена помпа ,която не създава достатъчно налягане , симптомите са същите които си описал.
П.П. Имаме същия пасат със същия мотор.Обаче тук всичко е наопаки. Мотора ни е бетон ,а купето е тотално прогнило.(Австриец)

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Мисля че може да е от износване на помпата и да не прави достатъчно налягане или някой клапанче да не си върши работата,но пък вече втори ден за сега върви като нова,но не знам до кога и по лошото е че не знам при кого да я оставя да я погледне обстойно,както разбра по горе при "майсторите "които бях са завършили Харварт.А и в това положение как ще разберат от къде и е проблема-всеки ще каже че работи без грешка.Ама до кога...
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Няколко може да са били причините , според описанието на проблема , ми се струва недостиг на нафта.
1- Филтър горивен- смяна с качествен, ако има едно клапанче за циркулация на топла нафта през филтъра, може то да е проблема, замяна на филтъра с модел без такъв клапан.
2- въздух в системата, проследяват се маркучи за течове, както и на обратната нафта и маркученцата на дюзите.
3- залепнал/напукан маркуч/тръбопровод гориво, сонда гориво резервоар . Пояснявам залепнал: с годините маркучите им се отлепя вътрешния слой и залепват буквално , отвън не си личи , но вътре е залепнал и не пуща нафта
Установява се лесно, просто когато това се случи , се пълни една чиста бутилка (каква да е ) с нафта и се топват двата маркуча от ГНП вътре и ако запали и си работи след това нормално, значи може да има такъв проблем
4- проблем в ГНП , най-вече подкачващата пластинчата помпа , не успява да напълне помпата с нафта . Както и уплътнения пропущащи .
Може да се окаже друг проблема ,примерно изменя се центровката -разбит клин кол.вал да речем , но при 1.6 това е рядкост.
Това е основно . Ако колата е наред, с добро купе ,салон, е глупаво да се нареже само защото нещо не ще да запали.
П.п. добавяй си малко масло двутактово в нафтата , половин литър масло на резервоар , т.е. около 100-ина гр на 12-15 литра нафта, дори и сега можеш спокойно , само го размеши с гориво ( два-три литра) и го изсипи в резервоара . Като се слага редовно няма филми с повредени ГНП и дюзи .
1- Филтър горивен- смяна с качествен, ако има едно клапанче за циркулация на топла нафта през филтъра, може то да е проблема, замяна на филтъра с модел без такъв клапан.
2- въздух в системата, проследяват се маркучи за течове, както и на обратната нафта и маркученцата на дюзите.
3- залепнал/напукан маркуч/тръбопровод гориво, сонда гориво резервоар . Пояснявам залепнал: с годините маркучите им се отлепя вътрешния слой и залепват буквално , отвън не си личи , но вътре е залепнал и не пуща нафта

4- проблем в ГНП , най-вече подкачващата пластинчата помпа , не успява да напълне помпата с нафта . Както и уплътнения пропущащи .
Може да се окаже друг проблема ,примерно изменя се центровката -разбит клин кол.вал да речем , но при 1.6 това е рядкост.
Това е основно . Ако колата е наред, с добро купе ,салон, е глупаво да се нареже само защото нещо не ще да запали.
П.п. добавяй си малко масло двутактово в нафтата , половин литър масло на резервоар , т.е. около 100-ина гр на 12-15 литра нафта, дори и сега можеш спокойно , само го размеши с гориво ( два-три литра) и го изсипи в резервоара . Като се слага редовно няма филми с повредени ГНП и дюзи .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта