на помпи -игра си два дни и накрая ми каза че съм за елкон.Някой може ли да помогне.Не ми се е случвало до сега .Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Здравейте-майка ми има проблем с пасата от няколко дни.Пали само на дърпане и след като запали трябва да се държат високи обороти за да не изгасне,но въпреки това след 200,300 метра каране гасне отново-колкото и газ да даваш.Закарах я на майстор
на помпи -игра си два дни и накрая ми каза че съм за елкон.Някой може ли да помогне.Не ми се е случвало до сега .
на помпи -игра си два дни и накрая ми каза че съм за елкон.Някой може ли да помогне.Не ми се е случвало до сега .- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Точно на тоя пасат няма нищо електрическо за каквато и да е диагностика.Започва се от центровка на ремъка, отнякъде да смуче въздух, пробит или запушен горивен филтър .. Дай повече инфо като запали пуши ли, какъв е пушека....
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
елкон ? Колега къде ги намирате тези "майстори" ? Послушай колегата горе... 90 % е.... Аз моя голф преди време го бяхме зацепили на някакъв белег който са беше оказал не истински
така да го наречем. Правеше точно това
Да не кажа голяма дума де... Но все пак изобщо не е изключено да смучи въздух от някъде...Точно на тоз двигател му е толкова проста диагностиката , че няма на къде повече...-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
и аз така си знам че няма какво да видят на елкона,така наречения майстор ме убеждава че е реле или нещо подобно-всички филтри и консумативи са сменени,помпата е след ремонт от преди 8 месеца-и аз по скоро си мисля че може зацепването да не е в час,но пък как вечерта се прибира и няма проблем а на сутринта не иска да запали-колата се гледа като писано яйце-стои в гараж и със брезент,аз нямам такава привилегия 
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Това ми са беше случвало и един път като ми замръзна нафтата... Но ти казваш че стои в гараж.... Не знам колега убеди си че имаш гориво ! Убеди се че центровката е наред 

- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
И най-вече, пиши и в Дизеловия раздел 

-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
ще тръгна от центровката-резервоара ми е пълен-филтрите са нови
-
cezar1656
- Мнения: 185
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
- Автомобил: vw vento
- Двигател: ABU
- Местоположение: софия
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
случила е на кофти нафта според мен
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Не става въпрос за резервоара... а за нафтата към помпата. И за нафтата изобщо към дюзите...
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Колега кажи поне дали пуши бяло или черно като запали на дърпане... или не пуши
-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Пуши черно,но не като локомотив-предпорагам нормално да има по тъмен цвят пушека
-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Честита Нова Година колеги.
След толкова мъки реших да нарежа колата и... за части-нищо че няма грам ръжда по нея и всичко си и беше наред до скоро,но вчера я запалих по един баир надолу и я прибрах в гаража да я приготвя за разфасоване,днес сутринта обаче за моя изненада колата запали от раз-цял ден брисах из града/страх ме беше пак да не изгасне отново когато и кефне/спирах я ,гасих я и пак я палих ,без никакви проблеми.Нямам представа какво стана ,но по лошото е че не знам до кога ще върви отново безупречно както преди и кога ще реши отново да спре.Някой да има някакви идеи,защото да караш в страх не си е работа.
След толкова мъки реших да нарежа колата и... за части-нищо че няма грам ръжда по нея и всичко си и беше наред до скоро,но вчера я запалих по един баир надолу и я прибрах в гаража да я приготвя за разфасоване,днес сутринта обаче за моя изненада колата запали от раз-цял ден брисах из града/страх ме беше пак да не изгасне отново когато и кефне/спирах я ,гасих я и пак я палих ,без никакви проблеми.Нямам представа какво стана ,но по лошото е че не знам до кога ще върви отново безупречно както преди и кога ще реши отново да спре.Някой да има някакви идеи,защото да караш в страх не си е работа.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
От вероятните повреди , които са описали колегите отпада центровката.(Щом колата сега върви добре).Остава да смуче отнякъде въздух , или запушване по нафтопроводите.
Независимо че скоро си ремонтирал помпата ,нямай 100% вяра на майсторите ,че помпата е добре.При износена помпа ,която не създава достатъчно налягане , симптомите са същите които си описал.
П.П. Имаме същия пасат със същия мотор.Обаче тук всичко е наопаки. Мотора ни е бетон ,а купето е тотално прогнило.(Австриец)
Независимо че скоро си ремонтирал помпата ,нямай 100% вяра на майсторите ,че помпата е добре.При износена помпа ,която не създава достатъчно налягане , симптомите са същите които си описал.
П.П. Имаме същия пасат със същия мотор.Обаче тук всичко е наопаки. Мотора ни е бетон ,а купето е тотално прогнило.(Австриец)

-
passata20
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 29 май 2012 12:53
- Автомобил: Golf
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Мисля че може да е от износване на помпата и да не прави достатъчно налягане или някой клапанче да не си върши работата,но пък вече втори ден за сега върви като нова,но не знам до кога и по лошото е че не знам при кого да я оставя да я погледне обстойно,както разбра по горе при "майсторите "които бях са завършили Харварт.А и в това положение как ще разберат от къде и е проблема-всеки ще каже че работи без грешка.Ама до кога...
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 1,6 TDI-1991г-не пали
Няколко може да са били причините , според описанието на проблема , ми се струва недостиг на нафта.
1- Филтър горивен- смяна с качествен, ако има едно клапанче за циркулация на топла нафта през филтъра, може то да е проблема, замяна на филтъра с модел без такъв клапан.
2- въздух в системата, проследяват се маркучи за течове, както и на обратната нафта и маркученцата на дюзите.
3- залепнал/напукан маркуч/тръбопровод гориво, сонда гориво резервоар . Пояснявам залепнал: с годините маркучите им се отлепя вътрешния слой и залепват буквално , отвън не си личи , но вътре е залепнал и не пуща нафта
Установява се лесно, просто когато това се случи , се пълни една чиста бутилка (каква да е ) с нафта и се топват двата маркуча от ГНП вътре и ако запали и си работи след това нормално, значи може да има такъв проблем
4- проблем в ГНП , най-вече подкачващата пластинчата помпа , не успява да напълне помпата с нафта . Както и уплътнения пропущащи .
Може да се окаже друг проблема ,примерно изменя се центровката -разбит клин кол.вал да речем , но при 1.6 това е рядкост.
Това е основно . Ако колата е наред, с добро купе ,салон, е глупаво да се нареже само защото нещо не ще да запали.
П.п. добавяй си малко масло двутактово в нафтата , половин литър масло на резервоар , т.е. около 100-ина гр на 12-15 литра нафта, дори и сега можеш спокойно , само го размеши с гориво ( два-три литра) и го изсипи в резервоара . Като се слага редовно няма филми с повредени ГНП и дюзи .
1- Филтър горивен- смяна с качествен, ако има едно клапанче за циркулация на топла нафта през филтъра, може то да е проблема, замяна на филтъра с модел без такъв клапан.
2- въздух в системата, проследяват се маркучи за течове, както и на обратната нафта и маркученцата на дюзите.
3- залепнал/напукан маркуч/тръбопровод гориво, сонда гориво резервоар . Пояснявам залепнал: с годините маркучите им се отлепя вътрешния слой и залепват буквално , отвън не си личи , но вътре е залепнал и не пуща нафта
4- проблем в ГНП , най-вече подкачващата пластинчата помпа , не успява да напълне помпата с нафта . Както и уплътнения пропущащи .
Може да се окаже друг проблема ,примерно изменя се центровката -разбит клин кол.вал да речем , но при 1.6 това е рядкост.
Това е основно . Ако колата е наред, с добро купе ,салон, е глупаво да се нареже само защото нещо не ще да запали.
П.п. добавяй си малко масло двутактово в нафтата , половин литър масло на резервоар , т.е. около 100-ина гр на 12-15 литра нафта, дори и сега можеш спокойно , само го размеши с гориво ( два-три литра) и го изсипи в резервоара . Като се слага редовно няма филми с повредени ГНП и дюзи .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта
