когато мотора е студен това дава още някакъв аванс на помпата за равномерна работа.Може и да греша, някой да ме поправи ако не съм то4ен.
На моето венто в интерес на истината не работеше.В смисъл до него не ходеше никога никакъв ток, въпреки 4е имаше някакво умряло кабел4е

веднъж си му подадох директно от акумулатора и се 4у как от помпата по4на едно цъкане, една по-остра работа.Четох, че това помагало на колата да понавървява пове4е та му пускали винаги 12в.
Аз обаче не усетих такова нещо и си го оставих неработещо.Щото работеше по-остро.
Би трябвало когато е студено това да бъде захранено, а когато вдигне темп. да се изключи.Сигурно инфо се взема от дат4ика на охл.те4ност.Но при мен така и така не работеше.