Какво е това?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какво е това?

Мнениеот speederrr » Сря 14 мар 2007 0:12


Колеги имах проблеми с ГНП-то и по-точно с имобилайзера,но с всеобщи усилия ги преборихме :D за което много благодаря,в мен остана само въпроса-какво е това и по-точно за какво служи и какво го управлява-http://www.snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2391933
Някакаъв винтил е,ама за какво точно става въпрос,че и на него ще трябва да му връзвам кабелче от някъде,поне да знам къде да търся.
Мерси!




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 0:19


Кажи какъв е мотора.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 14 мар 2007 11:38


speederrr написа:...

Изображение
снимката


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 14 мар 2007 15:14


когато мотора е студен това дава още някакъв аванс на помпата за равномерна работа.Може и да греша, някой да ме поправи ако не съм то4ен.
На моето венто в интерес на истината не работеше.В смисъл до него не ходеше никога никакъв ток, въпреки 4е имаше някакво умряло кабел4е :) веднъж си му подадох директно от акумулатора и се 4у как от помпата по4на едно цъкане, една по-остра работа.Четох, че това помагало на колата да понавървява пове4е та му пускали винаги 12в.
Аз обаче не усетих такова нещо и си го оставих неработещо.Щото работеше по-остро.
Би трябвало когато е студено това да бъде захранено, а когато вдигне темп. да се изключи.Сигурно инфо се взема от дат4ика на охл.те4ност.Но при мен така и така не работеше.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 15:26


ОФФ-Защо на 1З горната част на това нещо я няма?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 14 мар 2007 23:40


Rabbit_TDI написа:ОФФ-Защо на 1З горната част на това нещо я няма?
щото е тди-нема нужда


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 мар 2007 0:01


niks76 написа:
Rabbit_TDI написа:ОФФ-Защо на 1З горната част на това нещо я няма?
щото е тди-нема нужда

Малко тъпичък въпрос :oops: ,ама щом няма нужда защо тогава стой долната част.Ако това се управлява електронно защо няма кабел към него?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 15 мар 2007 8:38


Има кабел , отстрани на тази резба, има едно за кабелна обувка - на нея се мушка кабел4ето.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта