Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
manev25
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот manev25 » Сря 27 ное 2013 18:29


Малко предистория в топлото време като го запаля сутринта пушеше доста сив пушек,възможно ли е да има изгоряла свещ




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот fox_vt » Сря 27 ное 2013 18:33


Или свещ или дюза ,претриса ли двигателя в първите секунди след запалване?Има и опция калпава нафта патил съм със лукойлска и петролска помия пали и гасне деба и мошенниците.


manev25
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот manev25 » Сря 27 ное 2013 18:42


колега като запали си работи равномерно не прекъсва не претриса,от известно време изпробвам няколко варианти със изчакването на подгряването,веднъж пробвам веднага след като изгасне лампата на таблото да паля и си пали от раз,в други случаи неще,пробвам да изчакам и да изцъка релето веднъж пали друг път не,и това много ме озадачава.Съгласен съм че колите които внасят са на много километри но преди това имах едно голфче дизел беше на милион и нагоре километри и въпреки това нямах грижи с паленето,като вземе зимата да се чуди с паленето задължително изгоряла свещ


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот pEsHkyY » Сря 27 ное 2013 18:52


fox_vt написа:Или свещ или дюза ,претриса ли двигателя в първите секунди след запалване?Има и опция калпава нафта патил съм със лукойлска и петролска помия пали и гасне деба и мошенниците.


Да ползвам темата и аз :) При мен като е студено пали и леко притриса двигателя, усеща се поклащане (разбирасе пали малко по-трудно) какви са симптомите?


Потребителски аватар
puning
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 01 фев 2009 12:21
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN
Местоположение: АЙТОС

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот puning » Сря 27 ное 2013 18:53


Колкото и странно да звучи моята барака пали трудно когато ми е слаб акумулатора. Имам в предвид, че пали след повече време от необходимото, а не че няма ток да върти стартера.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот fox_vt » Сря 27 ное 2013 20:12


Да ви кажа ако намалее нафтата да свети лампата пали с една идея по трудно.Ако има изгоряла свещ при мен една не контактуваше другата под въпрос като запаля и за няколко секунди претриса двигателя усеща се у в купето.Сега ги оправих и оправих също стартера-пичове не знаете как пали дизел със хубав стартер,с нетърпение чакам да падне до -20 и повече да врътна едно клипче.С две думи стартера трябва да върти с ряз и паленето ще е песен ни и двигателя трябва да е в кондиция компресии и т н .Центровката също вижте с вага много оказва влияние и тя.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот phantom_ » Сря 27 ное 2013 20:16


За дизела колеги трябва хубав акумолатор и стартер също,защото колкото и да ви върти стартера слабо ли е няма да запали,трябва му ряз :mhihi


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат АФН при 4 гаруса навън доста трудно запали

Мнениеот pacoboy » Сря 04 дек 2013 9:33


Аз имах подобен проблем. Трудно палеше сутрин или като е студена.
Налях друга нафта догоре и една добавка на Лики Моли за почистване на дюзи и сега е "пушка". Дали от нафта или тая добавка се оправи, но се оправи.Преди въртеше бая докато запали, мислех че са свещи, проверих ги ,нямаше изгорели и реших да пробвам това с нафтата и добавката, то взе че стана номера :th_up :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта