здравейте имам един голф 3 модел-93 1,9 чист дизел при вартене на ключа губи тока два ток на таблот но като завартиш губи тока, просто незнам вече какво да проверя, проверих релетата Акумулатора е нов също така проверих и клеморед и немга да открия какво е моля помогнете благодаря предарително
Акумулатора може да е нов(може да не е зареден, като хората, или разреден поради някаква причина), може да се губи някъде масата или плюса, въпроса е да замериш. Провери си и стартера също. Малко ме съмнява и клемореда, който си проверил.
Колеги благодаряв че ми обърнахте внмание, така сега ще ви обясня какво става, аз съм със релета няма мно екстри, завъртвам ключа гасисе таблото и еликтронния брояч на километра блокирва таблото и ако е дръпната ръчната свети, значи пак трябва да искагам клемите и да сложа, после пак същото блокирва, а като е блокирала така давам мигач на ляво или на дясно включва се аларма на едно реле ,проверихги всичките но работят нормално, после искарах буксата на ключа за да проверя дали пали от буксата ама не няма ток във буксата,тук седя 6 7 часа и се чудя какво може да е, не ми се е случвало такова нещо
Колега, провери клемореда, както ти казаха колегите. После, само по спомен, ама провери от дясно на ляво първите три-четири бушона, единия е за таблото, другия е за "паметта" на таблото. Просто не си спомням кои два бяха точно, но както казах, отдясно наляво първите 3-4 бушона