проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Вто 12 ное 2013 19:01


Здравейте колеги, имам следния проблем : сутрин на студено понякога пали понякога върти яко даже ми е свършвал акумулатора от въртене, закарах на майстор ми смениха горивния филтър(от голф 2 ) реле 103 и пак същата работа. Лампичката за подгрева ми светва за 1-2 и ми изгасва не цъква пък преди си цъкаше,махам темпретурния датчик колата подгрява 10-15 сек и угасва. Миналата зима нямах никакви проблеми . Закарах на какви ли не майстори не могат да го оправят. Днеска ходих при един измериха компресията на цилиндрите казаха ми че работи на 3 цилиндъра трябвало да се сменят сигменти или клапани и щяло да се оправи проблема. Вече ми писна да давам пари напразно и исках да се консултирам с вас. Моля някой да помогне :)




coreckt
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
Автомобил: vag
Двигател:
Местоположение: SOFIA
Контакти:

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот coreckt » Вто 12 ное 2013 19:39


въздух в нафтата най вероятно.


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот hristodj » Вто 12 ное 2013 19:52


Човеко ти си на един к.... от Ифидик.Той ще ти помогне.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Вто 12 ное 2013 20:35


няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Вто 12 ное 2013 22:11


четох суматии и теми ама немога да разбера от какво е


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Пет 15 ное 2013 10:32


Погледни си центровката, тайминга и не бързай с основния ремонт, ако ти се разкарва отиди наистина до ифидик има много положителни отзиви от колегата от варна.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Пет 15 ное 2013 15:44


центровката си е наред ама ме притеснява релето дето не цъква и много бързо изгасва пък преди не беше тъй. Как мога да го намеря този ифидик


Потребителски аватар
pixell351
Мнения: 88
Регистриран на: Вто 02 юли 2013 13:27
Автомобил: Passat B5 - 1997
Двигател: 1.9 TDI AFN

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот pixell351 » Чет 21 ное 2013 22:30


Бе вярно че стана студено ама чак пък толкова... Да извърти цял акумулатор и да не прехлопа. Не ми прилича само на липса на подгрев. Въздух по-скоро. Моя смучеше въздух от семеринга на помпата и намаше палене гадът... Като стана по студено палеше от раз и след 2 мин. изгасва и край.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот phantom_ » Чет 21 ное 2013 22:42


Това че свещите ти не се вкл. не е критерии за момента, много е топло още.Вземи си от някоя морга една помпа за поткачване на гориво или от някой форд,пежо те имат такива с подкачаща помпа и пробвай да подкачиш преди да запалиш,ако така пали значи проблема е че не засмуква гориво(проблем в ГНП)!

Последна промяна от phantom_ на Чет 21 ное 2013 22:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот Dare_16V_9A » Чет 21 ное 2013 22:43


galyo1991 написа:няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички


Колега смуче ти въздух от горивния филтър говоря за оригиналния на 1З!имам същия проблем въртя като полудял и пали много трудно!На самия филтър на излишното гориво има един пластмасов клапан със шплент така да го кажа като го свалиш от долу на самоя филтър има О-пръстен смених го и засега нямам проблеми иначе пада горивото и смуче въздух!Така за филтъра от голф 2 става но само ако имаш подкачваща помпа в резервоара и се слагат два тройнока от захранващата нафта към излишната с цел да понижи налягането иначе избива нафта от семеринга на ГНП-то аз ще я правя тези дни тази операция че ми писна от тоя клапан на филтъра така даваш контакт и веднага подкачва познавам хора дето карат така и казват че и вървежа е малко по добре!


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот phantom_ » Чет 21 ное 2013 22:46


Колегата и той е прав тоя филтър където си сложил зависи много как си го вързал,клапанчето играе голяма роля!


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Нед 24 ное 2013 7:42


Dare_16V_9A написа:
galyo1991 написа:няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички


Колега смуче ти въздух от горивния филтър говоря за оригиналния на 1З!имам същия проблем въртя като полудял и пали много трудно!На самия филтър на излишното гориво има един пластмасов клапан със шплент така да го кажа като го свалиш от долу на самоя филтър има О-пръстен смених го и засега нямам проблеми иначе пада горивото и смуче въздух!Така за филтъра от голф 2 става но само ако имаш подкачваща помпа в резервоара и се слагат два тройнока от захранващата нафта към излишната с цел да понижи налягането иначе избива нафта от семеринга на ГНП-то аз ще я правя тези дни тази операция че ми писна от тоя клапан на филтъра така даваш контакт и веднага подкачва познавам хора дето карат така и казват че и вървежа е малко по добре!

Аз от години с карам с филтър от голф 2 с два извода и нямам течове от гор. помпа. Мисля че няма значение дали ще го има клапана в работата на двигателя. Единственото значение ще е зимата няма да подгрява достатъчно филтъра и при над минус 10 може да замръзне филтъра.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 24 ное 2013 12:17


Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Нед 24 ное 2013 20:24


Dare_16V_9A написа:Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!

Явно си с помпа дюза и не съм разбрал в темата, че става въпрос за подкачваща помпа, при мен липсва на обикновено тди.
Нека предния ми пост да се отнася за тди и не объркам някой колега с него.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 24 ное 2013 21:14


bobitur написа:
Dare_16V_9A написа:Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!

Явно си с помпа дюза и не съм разбрал в темата, че става въпрос за подкачваща помпа, при мен липсва на обикновено тди.
Нека предния ми пост да се отнася за тди и не объркам някой колега с него.


С никаква помпа дюза не съм а с 1Z 90к.с Казвам,че със 2ковия филтър ще ти пада нафтата,и че със подкачваща помпа в резервоара става да караш с такъв филтър!Но за тази цел се слагат тройници межу маркуча на входящата и излишната с цел да се намали налягането защото протича от семеринга на ГНП то!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта