


проблем с паленето с голф 3 тди 1з
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Здравейте колеги, имам следния проблем : сутрин на студено понякога пали понякога върти яко даже ми е свършвал акумулатора от въртене, закарах на майстор ми смениха горивния филтър(от голф 2 ) реле 103 и пак същата работа. Лампичката за подгрева ми светва за 1-2 и ми изгасва не цъква пък преди си цъкаше,махам темпретурния датчик колата подгрява 10-15 сек и угасва. Миналата зима нямах никакви проблеми . Закарах на какви ли не майстори не могат да го оправят. Днеска ходих при един измериха компресията на цилиндрите казаха ми че работи на 3 цилиндъра трябвало да се сменят сигменти или клапани и щяло да се оправи проблема. Вече ми писна да давам пари напразно и исках да се консултирам с вас. Моля някой да помогне :)
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
- Автомобил: vag
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
въздух в нафтата най вероятно.
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Човеко ти си на един к.... от Ифидик.Той ще ти помогне.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
четох суматии и теми ама немога да разбера от какво е
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Погледни си центровката, тайминга и не бързай с основния ремонт, ако ти се разкарва отиди наистина до ифидик има много положителни отзиви от колегата от варна.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
центровката си е наред ама ме притеснява релето дето не цъква и много бързо изгасва пък преди не беше тъй. Как мога да го намеря този ифидик
- pixell351
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 02 юли 2013 13:27
- Автомобил: Passat B5 - 1997
- Двигател: 1.9 TDI AFN
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Бе вярно че стана студено ама чак пък толкова... Да извърти цял акумулатор и да не прехлопа. Не ми прилича само на липса на подгрев. Въздух по-скоро. Моя смучеше въздух от семеринга на помпата и намаше палене гадът... Като стана по студено палеше от раз и след 2 мин. изгасва и край.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Това че свещите ти не се вкл. не е критерии за момента, много е топло още.Вземи си от някоя морга една помпа за поткачване на гориво или от някой форд,пежо те имат такива с подкачаща помпа и пробвай да подкачиш преди да запалиш,ако така пали значи проблема е че не засмуква гориво(проблем в ГНП)!
Последна промяна от phantom_ на Чет 21 ное 2013 22:43, променено общо 1 път.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
galyo1991 написа:няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички
Колега смуче ти въздух от горивния филтър говоря за оригиналния на 1З!имам същия проблем въртя като полудял и пали много трудно!На самия филтър на излишното гориво има един пластмасов клапан със шплент така да го кажа като го свалиш от долу на самоя филтър има О-пръстен смених го и засега нямам проблеми иначе пада горивото и смуче въздух!Така за филтъра от голф 2 става но само ако имаш подкачваща помпа в резервоара и се слагат два тройнока от захранващата нафта към излишната с цел да понижи налягането иначе избива нафта от семеринга на ГНП-то аз ще я правя тези дни тази операция че ми писна от тоя клапан на филтъра така даваш контакт и веднага подкачва познавам хора дето карат така и казват че и вървежа е малко по добре!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Колегата и той е прав тоя филтър където си сложил зависи много как си го вързал,клапанчето играе голяма роля!
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Dare_16V_9A написа:galyo1991 написа:няма мехурчета по трабичките сложих нов филтар от голф 2 с двете трабички
Колега смуче ти въздух от горивния филтър говоря за оригиналния на 1З!имам същия проблем въртя като полудял и пали много трудно!На самия филтър на излишното гориво има един пластмасов клапан със шплент така да го кажа като го свалиш от долу на самоя филтър има О-пръстен смених го и засега нямам проблеми иначе пада горивото и смуче въздух!Така за филтъра от голф 2 става но само ако имаш подкачваща помпа в резервоара и се слагат два тройнока от захранващата нафта към излишната с цел да понижи налягането иначе избива нафта от семеринга на ГНП-то аз ще я правя тези дни тази операция че ми писна от тоя клапан на филтъра така даваш контакт и веднага подкачва познавам хора дето карат така и казват че и вървежа е малко по добре!
Аз от години с карам с филтър от голф 2 с два извода и нямам течове от гор. помпа. Мисля че няма значение дали ще го има клапана в работата на двигателя. Единственото значение ще е зимата няма да подгрява достатъчно филтъра и при над минус 10 може да замръзне филтъра.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Dare_16V_9A написа:Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!
Явно си с помпа дюза и не съм разбрал в темата, че става въпрос за подкачваща помпа, при мен липсва на обикновено тди.
Нека предния ми пост да се отнася за тди и не объркам някой колега с него.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
bobitur написа:Dare_16V_9A написа:Зависи на колко бара ти е помпата в резервоара има на 1,2 бара има и на 3 бара на 3 бара протича помпата!
Явно си с помпа дюза и не съм разбрал в темата, че става въпрос за подкачваща помпа, при мен липсва на обикновено тди.
Нека предния ми пост да се отнася за тди и не объркам някой колега с него.
С никаква помпа дюза не съм а с 1Z 90к.с Казвам,че със 2ковия филтър ще ти пада нафтата,и че със подкачваща помпа в резервоара става да караш с такъв филтър!Но за тази цел се слагат тройници межу маркуча на входящата и излишната с цел да се намали налягането защото протича от семеринга на ГНП то!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта